June 02, 2008

Dan 2: Dheli - Katmandu

or
Hmmmm... vem, da vas večina ne zanima to moje zavlačevanje in da bi moral že začet enkrat objavljat fotke narave... ampak gremo kar lepo po vrsti tko kot so hiše v Trst(i).

Drugemu dnevu, bi lahko rekel kar podvig, oziroma kako smo končno le "osvojili" Katmandu. Dogodivščine in sistem na letališčih "tam malce bolj na vzhodu" je res svojevrsten in bi potreboval eno par strani, da bi opisal kako se tam "potuje" oziroma vkrca na letalo.

Ampak, ko smo pa prispeli v Katmandu smo pa prišli v Dantejev pekel :). Vse povsod, gneča, trobljenje, "revščina", onesnaženje,... ampak kljub temu res lepo doživetje. Morda se sliši smešno, da rečem da sem vesel, da sem videl vse to (npr.: otroci ti skočijo pod noge ti objamejo noge in položijo glavo na čevlje ter te sploh ne želijo spustit, dokler jim ne daš miloščine), ampak takrat sem se zavedal, kako srečen sem. Ugotovil sem, da imam v življenju čisto vse in še preveč. Da sem tako srečen in da do sedaj nisem prav cenil tega kar imam. Sedaj se ne bom smel nikoli več "bunit", da mi kaj manjka al pa da se mi je kaj "naredilo" (pač to da jamram mi je že tako Maja večkrat povedala:)... sedaj jo še bolj razumem, kaj je imela v mislih). Kaosa nikakor nisem uspel zajet na teh nekaj fotkah, ki so priložene ampak morda pa samo za občutek nekaj fotk. Tiste, ki so "uspele" sem posnel zgodaj zjutraj (tretji dan... to bo jutr v novem postu), ko je mesto še "spalo".


Ko smo zapuščali Dheli.

Prvič v življenju vidim v živo Himalajo (seveda iz letala :) )

Iz premikajočega busa (letališče-hotel) so narejene naslednje 3 fotke.




Ko se zvečeri tiste policaje, ki imajo palice v rokah, nadomestijo policaji, ki imajo v rokah šibrovke (pumparce). Kratek vtis: smeti gorijo, nepopisna gneča, smog in saje so tako goste, da se komaj diha, glasba je nenormalno glasna iz vsepovsod, hrup povečajo še agregati na ulicah (ker imajo redukcije elektrike)... kot da si na vojnem področju.

PS: Naredil sem nov filmček... AMPAK... je postal še daljši :)... sedaj moram našo multimedijsko ekipo najdit in jih prosit, da malce prekodirajo zadevo tako, da ne bo 132M velika... če se bo dalo :)

4 comments:

Anonymous said...

Super razglednice.
Glede movija, ce ga das na google video ti ga prekodira v flash video, drugace pa imas pa tui v visti orodja za prekodiranje.

Metatron said...

no sedaj je še ena opcija izpadla... ga bom dal na vimeo... na googlu sem ugotovil da postane preveč slaba resolucija... pol je pa tiste kocke brezvezno gledat :)... če ne bom moral pa naredit kakšno javno predstavitev v kakšni kafani :)

Anonymous said...

fenomenalne fotke :)

Metatron said...

hvala