June 16, 2008

Dan 15: Jomsom - Phokara

or
No do sedaj smo pa treking že čisto zaključili. Od sedaj naprej pa je hoja samo še po mestu al pa iz avtobusa pa do hotela. V Jomsonu smo se odpravili na letališče... ampak to je tako res majhno letališče... samo za majhna letala. Avion s katerim smo šli je pa nekaj kar moraš videt. To je bil ko un avtobus v filmu Ko to tamo pjeva... samo da je mel krila :). Okno (ki je bilo poknjeno) je bilo s steklom zlepljeno!!!! To bi mi ni varnostni pas delal pa tako nisem bil presenečen :)...



































Ampak nimam se kaj bunit glede leta... je bil prav prijeten. Ker ta mala letala ne morejo leteti tako visoko kot so tu gore visoke smo leteli po eni kotlini, tko čisto Bondovsko... včasih so bile pečine od krila oddaljene samo par 10 metrov.



















Po kratkem letu prismemo v Phokaro in iz letališča s taksijem do hotela. Tu je pa že pravo letovišče. Hoteli, jezero z otočkom, trgovine,... Pač plac kamor je po mojem prijetno it na dopust za kakšnih 10 al pa 14 dni in "izležavat". Pač tropi... pisani in živi.


















Po zajtrku smo šli malo po šopingih, potem pa po nakupih. Moški smo šli še brivcu in maserju... tisto sem pa tako opisal že v prvem postu ko sem prišel nazaj :). Eni smo šli ob jezeru malo uživat v turistični resort ... seveda ob pivu. Končno smo imeli priložnost naročit meso!!! Za večerjo.


































Podrobnosti iz tega dneva je veliko, samo kaj ko sem sedaj zaspan pa se mi ne da opisovat, kako smo s taksijem skoraj povozili psa, ki je spal na cesti, pa kravo, ki je prav tako ležala na sredini ceste in enega šoferja, ki je menjal gumo... tudi seveda na sredi ceste. Pa vsa srečanja so bila zelo zelo bližnja :). Potem so tu vsi postopki na letališčih... pa po mojem bom letališča obdelal v posebnem postu, ko bom končal vse te objave dnevnika :)...
















0 comments: