May 30, 2008

Dan 1: Ljubljana - Dunaj - Amman - Dheli

or
Obljuba dela dolg in zato danes objavljam "dnevnik" iz prvega dne potovanja, kljub temu, da prvi dan ni bil ravno nekaj posebnega. Nismo prišli niti do Nepala. Bil je navaden potovalni, dan, kjer sem večino dne presedel na avionu. Ta dan se ni zgodilo prav veliko stvari vendar je bilo kljub temu veliko občutkov.




No, začeli smo v LJ nekje ob osmih zjutraj. S kombijem smo se peljali do Dunaja nato pa na prvi avion. Po kar nekaj urah smo prispeli v Amman, kjer smo presedli na naslednje letalo. Celo pot nismo dosti kaj videli... pod nami so bile meglice. Ampak pristanek pa je bil fenomenalen. V Ammanu smo pristajali ob sončnem zahodu. In ko smo se spuščali je bila pokrajina fenomenalna. Nikoli še nisem bil na bližnjem vzhodu, ampak to kar sem videl iz letala je točno to kar sem si predstavljal.









Naslednji let je bil le kakšno urco po pristanku. In po nočnem letu smo končno prispeli v Dheli. Na teh dveh letalih nisem čisto nič spal. Na prvem sem bil zaspan, pa nisem zaspal, ker sem mislu da bom časovno razliko lažje premagal, če bom zaspal na drugem letu. Ampak jok brate to je odpadlo. Na drugem letu sem bil pa stisnjen in kr neki se je dogajalo tako da nisem niti za minuto zapr oči.

Ko pridemo v Dheli pa smo morali 12h čakat na naslednji prevoz. Sistem na letališču, brez enega računalnika, brez ene ure na steni in s sistemom "uradnikov", je nekaj kar moraš doživet. Potujem kar pogosto z letali ampak kaj takšnega me je pa povsem presenetlo :)... Ampak špila jim pa vse. Tudi klima, ki je bila po mojem nastavljena na 10 stopinj. No zaradi vsega tega nisem zaspal tudi na letališču... V tistem trenutku sem bil že brez spanca krepko čez 24 ur. Ko smo se vkrcali v avion za Katmandu pa je bil že nov dan. Tako da to bo pa potem v naslednjem postu :)

3 comments:

Anonymous said...

Lepe fotke. Me je pa vedno zanimalo kako narediš tele luštne okvirčke okrog...

Metatron said...

hvala Darja... full mi pomeni, če kdo pohvali fotke... sploh pa če jih pohvali kdo, ki "dela" dobre fotke (kot ti... sem prečekiral tvoj blog).

Metatron said...

aja... še to... okvirče naredit je čisto simple... vzeme ti le nekaj sekund v Photoshopu (povečaš canavas in določiš kakšno barvo želiš imeti tistega dela, ki "štrli" od fotke. Da dobiš učinek roba Belo-Črno-Belo-Fotka... pač 3x povečaš canavas. aja potem pa še senco na fotki naredim... traja cca 2 sekundi). Če rabiš podrobnejša navodila, ti lahko naredim "step-by-step" screen shote.