June 17, 2008

Dan 16: Phokara - Katmandu

or
Ja, še malo... še malo pa bo konc dnevnika. Vedno manj imam za pisat, ker pač življenje postaja vedno bolj podobno temu, kar smo navajeni tukaj v Evropi. OK, res je da je še daleč od tega... ampak, ko pa prideš iz hribov, se ti pa zdi da si že v Evropi :)





































To noč nisem spet nič spal. Pa sem bil prepričan, da bom... hud hotel, soba, postelja,... Ampak tokrat smo bli v tropih... in celo noč sem se ukvarjal s komarji!!! Že tako me obožujejo ti komarji... ampak tam so me pa živega požrli... skoraj vsako uro sem se zbudil... prižgal čelko in jih začel pobijat... zjutraj je bila soba takšna, kot da bi imel koline!!! Rjuhe, stene, in moja koža... vse je bilo krvavo od teh komarcev...


































Ker zjutraj pač nisem mogel spati, sem šel malo po mestu fotkat.

Po zajtrku pa na letališče in v Katmandu.

Katmanduja tokrat ne bom kaj preveč opisal, ker sem ga že v prejšnjih objavah... pa še naslednji post bo o njemu... ker smo pač bili še en dan tam. Tako da samo še fotke prilimam k tem tekstu pa sem :)













































0 comments: