June 26, 2008

Zadnja objava

or
... kar se tiče Nepala. Vem, da sem vas dodobra izmozgal s temi objavami in iz Nepala ne boste več videli objave :).. razen, če bi bla res kakšna eksplicitna in dobro utemeljena prošnja, da še kaj objavim. :) Vendar ne verjamem, da bi prišlo do tega.

Tokrat so objavljeni kratki filmčki (par sekundni), ki sem jih naredil s fotoaparatom. Povedat nisem imel tko in tko nič pametnega, in sem govoril samo zato, ker mi je sodelavec pred odhodom naročil, naj malo govorim, da se sliši, kako se diha na veliki višini. Ta izgovor (oziroma opravičilo), je namenjeno za tisti, del poti, ko smo napadali Thorong La.



Afternoon in Katmandu from Metatron Bozo on Vimeo.


Evening in Katmandu from Metatron Bozo on Vimeo.


Bhulebhule from Metatron Bozo on Vimeo.


From Ghermu to Tal from Metatron Bozo on Vimeo.


Road under construction from Metatron Bozo on Vimeo.


High Camp - Thorong La (part 1) from Metatron Bozo on Vimeo.


High Camp - Thorong La (part 2) from Metatron Bozo on Vimeo.


High Camp - Thorong La (part 3) from Metatron Bozo on Vimeo.


High Camp - Thorong LA (part 4) from Metatron Bozo on Vimeo.


High Camp - Thorong La (part 5) from Metatron Bozo on Vimeo.


Thorong La (part 6) from Metatron Bozo on Vimeo.


Untitled from Metatron Bozo on Vimeo.


Jarkot - Jomsom from Metatron Bozo on Vimeo.


Jarkot - Jomsom from Metatron Bozo on Vimeo.


Jarkot - Jomson from Metatron Bozo on Vimeo.


Jarkot - Jomson from Metatron Bozo on Vimeo.


Jomson from Metatron Bozo on Vimeo.


Jomsom - Phokara from Metatron Bozo on Vimeo.


Katmandu from Metatron Bozo on Vimeo.


Katmandu from Metatron Bozo on Vimeo.



Katmandu from Metatron Bozo on Vimeo.



PS: kr malo mi je nerodno, ko imam tak smešen glas oziroma, ko slišim samega sebe :)

2 comments:

Anonymous said...

Bo treba doma tole pogledat, ta blesav Fx mi na trenutke kr zabluzi in predvaja samo 2 sekunde video, nato vse skupaj obstane.

Metatron said...

ja linuksi, opere, firefoxi in podobne zadeve majo težave :) :)... meni pa na winsih in IE kr lepo in tekoče igra :) :)... pa da ne boš mislu da tebe hecam... malo sodelovca provociram, ki ma vse zgoraj našteto ga tud zajebava :)