June 04, 2008

Dan 4: Bhulebhule - Ghermu

or
Prvi okus trekinga ali ko se prestrašiš že na vse zgodaj, da bo treking muka :). Večer prej sem namreč jedel izredno pikantno hrano. Tukaj v SLO mi vsi pravijo, da jem nenormalno pikantno in da bi moral malce zmanjšat jakost. Ampak kaj pa tam strežejo pa tudi ni res. Tam imajo pa zadeve tako pikantne, da sem še jaz komaj jedel (OK za turiste se da dobit tudi nepikantno, ampak ko si v Rimu, delaj kot to delajo rimljani). Prejšnji dan sem jedel nenormalno pekoče. Tako, da sem imel zjutraj budnico še preden mi je zvonila moja nastavljena ura. Ja uro sem si nastavil zgodaj, ker sem hotel fotkat sončni vzhod. No moj "vertikalni prepih", ki je bil posledica pikantne hrane (to sem ugotovil kasneje) me je vrgel po konci, ko je bila še trda tema. Na WC-ju sem prebil toliko časa, da sem zamudil fotkanje sončnega vzhoda. Bolj kot to, da sem zamudil sončni vzhod, me je skrbelo ali je ta nevšečnost bolj resna in je posledica moje neprilagojenosti na njihovo hrano. Ker potem bi se pa ta zadeva lahko zavlekla... in na treku bi bolj kot užival, neznansko trpel. Hvala bogu ni bilo to.








Prvi dan smo hodili nekje od 8:30h pa do 15:30h. Seveda smo imeli kar nekaj postankov. Sama pot je bila pa nekako "gore-dole". Se dvigneš in se spustiš in to se ponavlja cel dan. Kljub občasnemu črvičenju nisem imel problemov in lahko rečem da sem prav z lahkoto premagal to etapo. Če se bo kdo odločil it na ta trek mora tako in tako vedeti, da kondicijsko ni prav zahteven. edina razlika med tistimi, ki so dobro fizično pripravljeni in tistimi, ki niso je ta, da smo lahko eni pač zvečer ostali še malce pokonci in popili še kakšno pivo, medtem ko so drugi pač šli že prej spat. Bil je prelep dan in vedel sem, da če se bo tako nadaljevalo, bo to eden izmed najboljših dopustov, kar sem jih kdaj imel.... sedaj lahko rečem, da se nisem motil :).

5 comments:

Anonymous said...

spica, tud sprite ste mel:).

Moti me samo ura.

Anonymous said...

krasne slike, končni komentar pa napišem, ko bo konec potovanja.
M.

Metatron said...

bloger ima možnost avtomatskega objavljanja... tko da ura sploh ni relevantna :) :)... enajst nas je blo... od tega je not 5 pirov in 6 brezalkoholnih... no js ne vem kakšen okus ima sprite :)

M, hvala.

Anonymous said...

I want to comment on the picture with you on the rocks. Hope I'm on my way to it...lol your site is far too complicated for me. I can't see below what photo I place my comment. ok back to you with the rocks...What were you doing there? :P you evil, evil I know that you got on those rocks just to look down on us. :P cheers pal! Hope to talk to you soon on messenger. I have been busy ( you know with what):D xoxo

Metatron said...

ha ha ha... georgiana :) you choose the right photo :) :) :)... evening before I ate so spicey food that it was umbeliveable :)... so in the morning (starting at 4:30am to 8am) I had a lot of "meetings" with the toilet. Then I could finaly go outside... I went down to the river and took some shots :)... You can see on the photo that I was tired.

No this page is simple. You can put comment under individual post. To be sure under whic post you are giving comment just click on the title of the post... and below are comments. And then add your own.