March 09, 2008

Višje, hitreje, močneje

or
(samo za intermeco: zgodnje vstajanje, zajtrk, kavica, planine, tuširanje in delujoč blogger - pravljica ... ki pa v realnosti ne obstaja... že 2 dni me zajebava blogger in ne morem fotk nalagat... bom poizkušal jutri dodat fotke)


OK, sedaj pa da razložim zakaj je olimpijski moto naslov tega posta. Vsak vikend, sedaj že nekaj časa, hodim v planine... pa zmeraj je blo "višje" in "težje"... tokrat pa je bilo malce manj nižje in ni blo take strmine kot je bila na Turski gori, ni blo tolk vetra kot na Viševniku ampak je blo pa zato danes poudarka na "hitreje". Tokrat je bila naša planinska ekipa malce razparcelirana... eni na Uršljo goro, drugi na delu, midva z nadangelom pa na Krim (1107m). Dans ko ni blo drugih zraven me je pa nadangel pelu, do vseh mojih mej... tak šus sma mela gor in dol, da bi morali čase na tablah, krepko spremenit!!! Evo eno par posnetkov od danes.

























17 comments:

maja said...

če probaš eno po eno fotko bo šlo..

Skalca said...

Metatron, ves, nadangela nisem jaz naucila tak hodit, se ji verjetno dihal za ovratnik, da je mela tak sus. Mi pa smo lepo po pameti mleli sneg gor in dol z Urslje. Casa smo meli dovolj tudi za spoznavanje drugih in za borovnicke.

nadangel said...

ja, kdo me je pa naučil tak hodit???

Metatron said...

ja maja... tvoj nasvet je pomagal...

skalca in nadangel... ne se sedaj slučajno skregat :) :) :)

Anonymous said...

Prav ti je, zakaj si pa v nedeljo rekel, da je bil zadnji del za penzjoniste, dans te je pa poterala ta nadangelca!

Metatron said...

ja vse se vrača vse se plača... tistega o penzionistični poti se bom pa od sedaj naprej zadržal... samo je blo fino, prešvical sem se, pa nadihal pa sprostil in sedaj bom lahko cel teden v službi delal z malo več volje in energije

Anonymous said...

Ej, ne tak dobesedno jemat. Ti kar povej, kar odkrito misliš. Saj je blo res tak, ampak povprečje je blo pa kar na malo drugačnem nivoju.

Metatron said...

sej ne jemljem tko zares zadeve :) :)... drugače pa ja, zadnjič je bilo povprečje daaaaallleč od penzionistične poti :)

nadangel said...

Metatron, zdaj vidiš, da je nevarno govorit kar koli o penzionistih v naši prisotnosti. Če se kdo ne da, smo to mi ... in kot vidiš je včasih dobro stestirat svoje meje. Človek je potem še presenečen nad sabo :) In to žene naprej!

Metatron said...

seveda... sedaj naprej imamo samo še tak tempko kot sma ga mela midva včeraj... uuuu pubec se mi kr malo smili, ker bo najmanj dvakrat izpadel iz "treninga", ko se nam bo pridružil nazaj, ga bo čakalo "znoj, kri, jok in solze" :) :) :)

nadangel said...

Bom že jaz poskrbela, da ne bo tak fejst izven kondicije. Sicer smo pa itak ena velika solidarna družbica, nismo?

Metatron said...

:) :) :) hehehe... js si bom moral počasi tudi take treninge kot pubec omislit :) :) :) hehehe

nadangel said...

pa saj ne veš, kaj sem mela v mislih :)

Metatron said...

sem ti pa "izdal", kako si bo pubec interpretiral zadeve, ko bo to prebral :) :) :) malo šale mora bit :)

nadangel said...

:)

Anonymous said...

A zdaj nam pa že grozita s hitrostjo, al kaj?
Jaz bom pa zdaj trenirala in trenirala in trenirala...
Takim mladičem se pa ne pustim.
Scalca mi bo pa pomagala. :):):)

Skalca said...

Ves, da ti bom pomagala, pa se nekaj pomagacev bom pripelala zraven. Saj ves, vec nas je, boljvisoko gremo, hitrejsi smo in bolj mocno smo zagreti.

Za ka pa so frendice, ce ne zato, da druga drugo podpirata pri ciljih?!