March 11, 2008

Nepal here I come!!!!

or
Iskanje sreče? Rekreacije? Sprostitve? Notranjega miru? Preprosta želja po nečem tujem, drugačnem in nepoznanem (nepozabnem)? Po pravici ne vem - odgovora ne poznam. Morda se mu prebliža še najbolje beg pred vsakodnevnim stresom v službi... pred mestom, kjer me gneča že ob 7h zjutraj včasih spravi iz tira (oziroma en samcat voznik, ki si ne zasluži vozniškega dovoljenja)... Morda pa je nekaj povsem drugega... ve se da se v vsakem moškem skriva otrok, otrok, ki hrepeni po avanturizmu, raziskovanju, po osvajanju neznanega, po dokazovanju (samemu sebi? drugim?)... (pač preveč filmov Indiana Jones). Po tem takem je moja odločitev edina logična in lahko rečem, da je pač narava kriva, da grem v tujo deželo pohajkovat :)

No, kolk bo pohajkovanja in kolk "trplenja" bom lahko povedal po 18 dneh trekinga... upam samo, da bo v skupini kdo, ki bo imel manj kondicije kot jaz :) :) :) Odhajam šele 18 aprila, tako, da bo do takrat še kar nekaj post-ov. Pač danes sem se prijavil.

Sedaj, bo pa treba malce pospešit s treningi in kondicijskimi pripravami... Pubec, a nisi ti govoril nekaj o rednih pohodih med tednom na šmarno goro (tudi nočnih)?

18 comments:

pubec said...

Dans ne, jutr ne, za čet pa še ne vem. Bo pa fajn!

Metatron said...

:) :) ja no sej si reku "treningi bojo skor vsak dan"... skor ponedelk, skor tork, skor sreda,... :)

Anonymous said...

Ej, a res greš v Nepal? Jaz se pa 15.aprila vrnem.
Kam greš?

Anonymous said...

To je pa res super!
Te pa le treniraj, da ne boš zadnji v koloni:):)

Skalca said...

Ej, metatron! NE morem verjet! To je pa nooorooo!

Iz lastnih izkusenj ti lahko povem, da ne bos zadnji v koloni. Zdaj smo ze tolko hodli skup, da ti zagotavljam vsaj drugo ali pa celo prvo mesto. Mogoce bos celo ti tisti, ki bo dirkal naprej rezervirat loge za spanje.

Rajsi studiraj, kaj bos vzel s seboj za tiste male lubeke (otrocke), ki jih bos sreceval na poti in te s tistimi sajasto crnimi ockami ledajo in se ti nagajivo smehljajo.

Malo povej, kje bos hodil ali okoli Anapurn ali do kampa pod Everestom.

Za konec ti se povem: PAMETNA ODLOCITEV!

Metatron said...

18 aprila za 22 dni (sm šele sedaj prebral... sem zadnje dni tko gledal Tibet in Mount Everest za 15 dni, da sploh nisem prebral da je Nepal "daljši") :) :)

Grem pa v pogorje Anapurne (upam, da sem vsaj to prebral točno :) :) )... poleg anapurne se leti pa potem še v nacionalni park slone jahat v dzunglo pa nosoroge iskat, pa neke vasice iz blata gledat, pa riževa polja itd itd...

- torej imam 3 dni časa da te vprašam, kako je bilo in na kaj moram bit pozoren... ti greš tudi okoli anapurne, če sem prav informiran, a ne?

vsepovsod berem, da ponavadi tisti, ki so drugače bolj počasni skoraj zmeraj "premagajo" une naspidirane :)... tko, da je še upanje zame, da ne bom zadnji v koloni :) :)

Mislim, da boma uživala!!!!

Metatron said...

skalca, dokler sem pisal odgovor na prejšnje vprašanje je že tvoj komentar priletel... smo pa usklajeni in vsi isti čas na internetu :) :)

Vidiš na tiste otročke pa res nisem pomislu... bom razmislu, kaj bi blo "pametno" zraven za njih vzet. Mam občutek, da si že bla tam. A se motim?

Da pa pišem kje točno bom hodu pa je morda najbolje če kr link na program dam (http://trektrek.si/nepal.htm)

Če bi bil pa v Tibetu, pa kot sem že napisal bi bil pa v baznem taboru Mount Everesta... mal mi je žal, da ne bom vidu te gore... samo se bom pa zato 200m višje dvignu od tega baznega tabora (nekaj čez 5400m).

Metatron said...

ahhhh... js sm pa res smotan.. sem mel prej prav... 18 dni je sedaj v aprilu... 22 dni pa je potem jeseni... OK napačen program sem gledal... potem ne gremo slonov jahat :( :(

pol je pa ta link pravi (http://trektrek.si/nepal.html)

Skalca said...

Jaz sem ze bla v Nepalu, moja frendica gre zdaj. Mene bos pa lahko spraseval, kolko te bo volja. Meni je blo nebesko. Ce primerjam s Cilom, so tam ljudje bolj prijazni in vse je "poduhovljeno". Mogoce gres z enimi mojimi planinskimi prijatli.

Soncel (moja frendica) pride 15. domov, tak, da ti lahko posodim prasico (potovalno vreco) al pa ti jo posodi kdo od mojih prijatlov, ni blema.

Glede kondicije pa takle:
z menoj so bli tudi taki, ki se na Smarno niso nikol sli, so se samo po golfu naganjali, pa jim je slo. Vse je res na izzi. Verjamem, da bos uzival.

Si pa faca!
Nic nisi govoril, da bos kam sel, pol pa ko iz topa: NEPAL! Ja sn ze v Turskem zlebu vidla, da si s pravega testa.

Skalca said...

Aja, greste cez prelaz Khala Pathar, bos prisu na visino Gokyo Peaka, kjer sem bbla jaz. Zal ne bos vidu Ama Dablama, ko je bogovska gora. Sicer pa je tak. Enkrat gres v Nepal, vedno znova te vlece v Nepal. Tam ko bos hodu, so naseljeni vecinoma Tibetanci. To so face!

Ze zdaj uzivam s teboj, ko samo pomislim, da gres. S frendico po ze itak pripravlam prtljago (no, samo tak v mislih...)

Metatron said...

No torej se pripravi na vprašanja, ko se naslednjič vidimo... js vem, da bom moral že ta konec tedna v hribe :) Kako je pa s preostalo ekipo (mislim, da ste vsi prisotni tukaj na tem blogu)?

Nič nisem govoril, da kam grem? Sej še sam nisem vedu :) :) petek sem dobu prvo idejo od sodelavke, včeraj sem še malo okreval z izbiro Tibeta... danes sem se odločil, da ne grem v tibet... potem pa sem "slučajno" naletel na Nepal in sem se v 10 minutah prijavu :)

Anonymous said...

Bravo, take hitre odločitve so tudi za mene ta bolš. Res si ful frajer. Škoda, da ne greš kak dan prej, bi se pa tam srečala.
Zelo se veselim in imam še samo deset dni do poleta.(ju, hu,hu, kak je življenje lepo in presenečenja so najbolj sladka)
Nekako se mi zdi, da bomo mi še skupaj nekam odpotovali. Skalca mi že pošilja take nore ponudbe.
A za konec tedna? Jaz bi šla z vami v nedeljo, če me bote vzeli zravn. (Peca nas vabi, prekrasna je???)
V soboto grem pa jaz mojo vnukinjo cartat.

Metatron said...

he he he... ja skalca je divja, si kr predstavljam kako eksotične lokacije ti je predlagala :)... ja tam se bomo ravno zgrešili.

Meni paše vsak hrib ali vzpetina oziroma gora... torej tudi Peca... naj povejo še drugi... če bo kje v bližini koroške pa to pomeni, da bom lahko js tudi šel obiskat svojo nečakinjo...

Če pa Peca komu ne paše pa lahko gremo "treking turo": Slovenj Gradec - Kremžarjev vrh - Partizanka - Grmoškov dom - Črni vrh - Rogla - Mislinja... potem pa vožnja nazaj v Slovenj Gradec

Anonymous said...

Še to sem pozabla: Skalca, a res, da so bli zravn taki, ko še na šmarno goro niso prišli?
Metatron ne ji verjet. Zakaj pa te mene tak goni po planinah vsak vikend, jaz bi pa tak rada doma gledala nadaljevanke.:):):)

Anonymous said...

Glede nedelje se pa ostali zmenite, jaz se vam bom pa prilagodila.Se že veselim!
Zdaj grem pa na Remšnik, sonce sije in bom še za vas naredila kak korak in vdih, da bote na šihtu še bolj ustvarjalni.
Sicer ste pa itak vsi iz naše ekipe pohodnikov THE BEST(takih več ne delajo)

Skalca said...

@metatron, najbolj nore ideje ma soncek, jaz pa jo samo podpiram.

@soncek, v nedeljo lepo splaniraj Peco, pa bo. Nic se ne bomo pregovarjali. Bom se moje "pubece" pobarala. Moja nadangelca bo tudi na Stajerskem.

Ne bi blo slabo, ce bi sli res kam skup, zgleda pa, da mamo to leto ze vsi individualne plane. Se moramo za prihodnje bolj mrezit, da pridemo do skupnega cilja (norega potovanja).

Soncek,ti pa le pridno treniraj, saj ne, da bi ti kaj ocitala, sma pa vseeno le malo bolj stari, ko metatron, pa rabima vec kondicije. Se hvalezna mi bos, ko bos tam.

Anonymous said...

yes,yes,yes, skalca, to so besede!
Iz Remšnika je bil prelep pogled na Peco, ki se je bohotila v vsej veličini. Povedala sem ji, da se mogoče v nedeljo vidimo.Pa je bla kar tiho?!
Pa bomo vsem ustregli: Nadangelci, če je že itak blizu, metatronu, da bo stoje? nosil svojo nečakinjo,in nama, ko sma še na skrivnem iz Uršlje pogledovali na Peco.
Pol smo pa tak že zmenjeni.?
Škoda, da moj pubec ne more zravn. Vete kak bi bil on srečn.

Metatron said...

ok tej pa pridem js na koroško in potem na peco. Se bomo še pa slišali, da uskladimo podrobnosti