March 02, 2008

Das experiment

or
En post na hitro... preden grem v planine. Včeraj sem moral it raztegnit svoje nove gojzerje, da pač slučajno nebi dobil danes kakšnih žuljev. Ker je bolj ali manj cel dan deževalo sem bil pozno popoldan ko se je pa zjasnilo že malce prepozen za kakšen hribček. Zato sem šel kar po poti spomina in tovarištva. S sabo sem želel nesti fotoaparat pa sem se premislil... rekel sem si, da moram naredit kakšno dobro fotko kar s telefonom. Kako so "fotoaparati" v telefonih omejeni je povsem jasno, ampak zanimalo me je prav to, ali sem sposoben uporabit kaj tako preprostega! Če mi je uspel eksperiment pa presodite sami.


Križi in težave















Dve ptici nemo opazujeta ognjene krogle, ki padajo na zemljo



















Daleč




















Odvzem prednosti



















Odsev v luži

3 comments:

nadangel said...

pogrešamo nov post :)

nadangel said...

si še sploh med živimi al ne znaš več živet v dolini :) ?!

Metatron said...

he he he... bi reku da me poznaš... ampak včeraj sem bil pa tko prijetno utrujen, da vse kar sem lahko naredil je to, da sem "obdelal" fotke... objavu jih bom pa danes... samo da najdem čas in da napišem "spremni tekst" :)