March 06, 2008

Piknik...

or











... slike malce drugače. Ponavadi, se na raznih "piknikih", slika čimbolj ostro in barvno... da se pač dokumentira in da se vidi, kdo vse je bil tam. Na pikniku sem bil jaz "zadolžen", da fotkam... Pri sebi sem imel digitalca in analognega "dedka". Na digitalc sem naredu ravno eno 3 fotke, na analognem pa sem poslikal 1 film. Pri fotkanju sem želel, bolj kot samo dokumentirati kdo vse je bil prisoten, doseči karakter oseb in vzdušje, ki je bilo tam... ne vem kako bi to opisal... malo bolj "dokumentaren" stil ("težki, črni toni, z veliko šuma in črno obrobo")... upam, da ne bojo prisotni na pikniku jezni, ker ni tistih ostrih barnih fotk :)... vse fotke so posnete pri f2 in t=1/30s... zaradi luči se mi je pojavil nek čuden odboj v lečah (bela svetla črta), ki pa je nisem načrtoval :(

2 comments:

Skalca said...

Fotk ne morem sodit, saj kot je ze rekel nas vrli Preseren: Cevlje sodi naj Kopitar, sem tu zagotovo bosa.
Zdi pa se mi, da se na piknike kar spoznam. Za tele udelezence lahko recem, da so malo prevec pri miru, ali pa to ni bil piknik tiste vrste...?!

Metatron said...

:) :) OK, če se ne spoznaš na fotke, ti bom pa kr jaz povedal - full so dobre :) :) :) :)

Glede piknika: zadeva je bila v spodnji (kletni) etaži... na tem pikniku sem se smejal tko kot po mojem zadnjih 5 al pa 6 let ne :)... 7 ur nepretrganega smejanja... so me ličnice naslednji dan bolele... plesanja res ni bilo, razbijanja kozarcev tud ne,... no pa tudi do pretepa ni prišlo :) :) :)... drugač pa, so na fotkah bolj mirni, ker so vedli, da vsako fotko, ko jo bom posnel, se bo takoj na netu... in zmeraj ko sem fotoaparat primu v roke, so se "umirili" :) :) :) noben noče zgledat v svetu kot "razgrajač" :) :) :)

... se je pa jedlo in pilo, mene in atana je morala na koncu mama domov pelat :) :)