March 25, 2008

Ježešna...

or

... kam me boste pa sedaj pelali?

14 comments:

Skalca said...

Mam obcutek, da ji vidis misli. Si pa...

Ta tvoja mala necakinja bo se pravi fotomodel. Se vidi, da vse kapira okoli sebe.

Metatron said...

Ja sedaj se je pa že začela zavedat okolice... se smeji, se obrača za glasom, se nastavlja objektivu :)

nadangel said...

Ej, ta mala je pa neverjetna! Naša babica bi rekla: "Glej jo, kak inteligentno gleda!" :) ... ni res, Skalca?

Skalca said...

Seveda je res! Saj se tudi "inteligentno" smeji.

A jo vidis nadangelca. Se kar spomnim na tvoje nasmehe.

nadangel said...

za prevod ostalim: po mnenju Skalce sem tudi jaz sodila med tiste, ki so "inteligentno gledali" :)

Metatron said...

Hvala za pohvale in moram povedat da me veseli, da z eno samo fotko uspem vzbudit stare spomine :)

nadangel said...

veš, metatron, skalca bi morala od nekod potegnit eno fotko - ziher ve, o kateri govorim ... na njej sem pri svojih rosnih nekaj mesecih resnično izjemno podobna tej vaši sončici ... pa ne po "inteligenci" :), ampak po pogledu. Že vidim, da vam bo tamala dala vetra, tako kot sem ga jaz dala vsem okoli sebe :)

Metatron said...

no potem pa čakam skalco z objavo tvoje fotke

Skalca said...

Zal grem zdajle od doma, sicer bi bla fotka ze na mojem blogu.

nadangel said...

skalca, sploh nisem mislila resno ... šit, zdaj sem pa v riti :)

Metatron said...

he he he... pa veš da se ne bo ustavila pri samo eni fotki... sedaj bo cel album malega nadangela na spletu :) :)

Skalca said...

Ej, sta mi pa dala gradiva za naslednjih nekaj postov. Sem se ze bala, da mi bo zmanjkalo gradiva. A vesta kolko tem na angelco lahko nacnem?! "inteligentni pogledi", "Inteligentna voznja z biciklom", Inteligentno branje"..., no ne bom nastevala, bom kar nalozla in objavla. Pa bo kaj bo...

nadangel said...

skalca, prosim, drži se nazaj :)

Metatron said...

ne ne ... skalca ti kr objavljaj :) :) :)