March 10, 2008

Moja mala...

or
... nečakinja je praznovala 1 mesec... (sem hotel dat že prej ta post gor pa blogger ni delal)

Najprej spi in lepe sanje ji privabijo nasmeh na lička...
... ko se zbudi pa zagleda in se vstraši neobritega strica :).


Ko se naje in podre kupček pa jo stric spet dobi v roke...



... kaj kmalu pa se začne "telovadba" za oba.




Kdo je bil bolj zmatran po telovadbi mi še sedaj ni čisto jasno... si bom moral it kupit kakšno malo lutko in z njo vadit med tednom, da bom potem med vikendom malce bolj spreten. Svaka čast ateku in mamici, ki sta morala vse to v živo spremljat :)
PS: fotke so malce bolj čudne kvalitete, ker je njen atek, vzel na brzino moj aparat, ki je bil čisto "razštelan" (pa še fleša mu nisem pustil prižgat, da nebi preveč bliskalo cukrčku).

9 comments:

nadangel said...

Kak skrben stric ...

Metatron said...

kaj nebi bil, ko ja pa tko sladka... ob njej sem čisto "raztopljen" :) skoz bi jo mel po rokah, samo kaj ko vem, da bi jo js preveč zmatral :)

Skalca said...

Ce ne bi vedela, da si stric, bi mislila, da si ata. Tak se ti prilega!

Se ze vidi, da bosta velika frenda.

Metatron said...

ja js bom un stric, ko ji bo vse dovolu, pa na katerega bo lahko zmeraj krivdo zvalila, zakaj je to al pa ono ušpičla, pa un, ko jo bo povsod pelal...

hehe glede unga da bi bil atek... poglej si zadnjo fotko, pa boš vidla, da sem preveč štorast, da bi mi ljudje vrjeli, da sem atek :) :)

Anonymous said...

Živega otroka si zrihtaj, ne pa lutko, pa ja vidiš, da vse obvladaš.Prav poda se ti.

Skalca said...

Ce se pa vseeno odlocis za ponaredek, sem pravi naslov pri nasvetih. Saj ves, sem jih ze veeelllliko kupla, tak, da vem kteri se najbolj priblizajo originalu.

Metatron said...

pravega otroka... hmmm, še sam sem tak otrok, s katerim mam včasih prav velik dela :) :) :)

no ker sem stric in ne ata, mi ni treba vadit previjanje in podobnih podrobnosti. Zame je dovolj, če se jo naučim prav držat in nosit... zaenkrat samo sedim in jo držim v rokah... še ne hodim okol z njo :) :)... tko, da naslednjič ko bom šel v trgovino po štruco kruha, je ne bom dal v vrečko ampak jo bom vnaročju nesu domov :) :) :)

Skalca said...

Tvoja mala necakinja ima sreco ze zaradi tega, ker te ima!

Fajn je brat misli takih, kot si ti. Svet je se veliko lepsi.

Metatron said...

hvala skalca