March 29, 2008

En velik F....K

or
...je vse to skupaj, ko ti ukradejo telefon...

DODATEK: Policijska uprava Ljubljana ima 31 telefonskih številk (oziroma "postaj"), ki nimajo povezanega informacijskega sistema... če bo še kdo kaj imel ukradeno oziroma izgubljeno, bo moral poklicati vsako številko posebej in preverit ali imajo stvar pri njih... bog ne daj da kdo najde zadevo in jo nese na postajo izven območja kjer si, oziroma jo najdejo drugje. Potem moraš sam opravit mini zasebno preiskavo po policijskih postajah :)

Drugač pa je M dala dober komentar in ga moram tukaj napsat... ja "so stvari veliko hujše od te"... ta komentar mi je dal nov zagon in pogled na zadevo... sedaj se pravzaprav veselim, da so mi ga ukradli - bom končno dobu nov služben telefon! To pa je tud nekaj :) (pa da ne bo kdo mislil, da je to ironija... čisto zares)

6 comments:

maja said...

so še dosti hujše stvari v lajfu, verjemi

Metatron said...

vem ja... samo šele sedaj vidim, kako sem priklenjen na tehnologijo in zasužnjen z njo... vem samo eno telefonsko številko na pamet(domačo)... IRONIJA je pa v tem, da sem ravno včeri v službi govoril, da si moram backup naredit... in potem nisem našel časa

maja said...

vedno je tako.. meni se je tud računalnik sesul, dan preden sem si rekla, da bom rabla backup oz. si dat diplomsko vsaj na ključek ali mail...

vedno se kaj zgodi, če fotoaparat pozabiš doma itd.

vedno je tko.. življenje pač, se ni vredno sekirat..

Metatron said...

prav maš... sem dudi dopolnil post s tvojo mislijo

nadangel said...

kaj je zdaj, si še živ po včerajšnjem maratonu?!

Metatron said...

jedva!!!... sej bom dal fotke gor, takoj ko k sebi pridem :) ... včeraj sem jih že obdelal, samo energije za objavo pa nisem imel... danes zjutraj sem pa urejal zadeve v zvezi z mobitelom...