March 19, 2008

Avtoportret

or

... ma tok se mi fotk za objavo nabira, da to pa skor ni res. Evo en avtoportret. V nedeljo se mi zdi, da je blil en dokumentarec na temo Drakula, pol sem se pa spomnu na film drakula in une vampirje, ko so po stenah lezli, pa sem si reku, da moram poizkusit to naredit. Izpadla je spodnja fotka, ki bi jo lahko naslovil tudi "ko te obhajajo črne misli", ampak vem, da če bi dal tak naslov, bi se večino ljudi spraševalo kaj je z mano... pa bi kr naenkrat dobu polno klicev, ki bi spraševali, če se dobro počutim :)... brez panike - sem čist vredi :) ... no sedaj veste od kod fotka :)
PS: aja, ta fotka je zato, da malo presekam serijo iz narave, ki se bo nadaljevala že jutri

7 comments:

Skalca said...

Vsec so mi te tvoje fotke. Na tej izgledas kot mislec. Le kake misli so letele skozi mozgane?!

Metatron said...

hvala. A kaj mi je letalo po glavi? Hmmm... Najprej kako naj postavim fotoaparat tako, da bi dobil čimveč sobe not. Potem sem se ubadal s tem kako naj naredim fotko, kjer bi stal in kam na steno bi prilepil unega drugega "mene", tako, da bi zgledalo kot da želi skočit na stoječega "mene". Ker sem ugotovil, da nimam dovolj širokokotnega objektiva, mi ni preostalo, drugega kot da se usedem na posteljo. Za tem sem poizkušal eno par poz in se ukvarjal, kako naj izkoristim edini vir svetlobe v sobi, ki je ravno nad mano. Če bi gledal naravnost bi imel ravno v očeh sence mojega velikega čela :)... zato sem moral ugotoviti pozo, ki bi mi osvetlila obraz in da istočasno nebi zgledal preveč smešno. -> tako je nastala osnova (sedeča figura mene)... potem se je pa šele začelo zabavanje... kako postavit fotoaparat dovolj visoko, da sem spravil celega sebe v objektiv, kako se zvijam na tleh :) Pa skoz sem razmišljal kaj naj dam gor (na koncu je prišlo do tega črnega plašča). Čisto na koncu pa sem se igral še s tem, kam naj zalepim tega modela, ki je sedaj na steni... seveda je bilo prej potrebno zadet, pravi kot fotkanja. Pa ukvarjal sem se še z mislijo, da bi bilo več teh modelov po steni in stropih... ampak soba je res premajhna :)...

Še največ časa pa mi je po pravici vzelo potem odločanje, ali naj objavim popolnoma črno-belo fotko al pa tole, ki ima malo barve :)

Potem pa je bil tukaj še naslov... prvo ko sem začel fotko delat, sem mislu, da bi jo naslovil nekaj v zvezi z Vampirji :), potem pa ko sem jo pogledal, bi pasalo en kup drugih naslovov... ampak kot sem že dejal... večino ljudi, bi si narobe razlagalo naslove :)

Evo... vse to mi je letalo po glavi :)

Skalca said...

Šele po tej tvoji razlagi sem videla vse detajle. Bravo as si!

nadangel said...

metatron, razumem, da se ti da kombinirat fotko skup, ampak da se ti da pisat cele spise ... res si faca ...

Metatron said...

hvala skalca

nadangel :) :)... ja na šihtu so rekli da mi tukaj manjka samo še naslov pa mam članek napisan :)

Anonymous said...

your prayer was heard by me :D

Metatron said...

:D yes he was :)