March 20, 2008

Še bomo jedli...

or


... žabje krake :) Mrestov je po gozdovih še in še!!!!

10 comments:

Skalca said...

Metatron, a veš, da so žabe zeeelo ogrožene? Mogoče te po ogledu tele strani ne bo več zamikalo, da bi jih jedel.
http://vedez.dzs.si/dokumenti/dokument.asp?id=207

nadangel said...

zelo kul fotke, malo manj kul komentar :) Pa itak samo provociraš, ne? sicer pa so tiste, ki jih pečejo pri nas v naših restavracijah, gojene ... ali pač? v nobenem primeru me ne mika ud kake krastače :)

Metatron said...

fotki sta gor zato ker sem zadnjič hodil po gozdu in je bilo teh mrestov dejansko na desetine... ta mrest je bil edini, ki je bil res fenomenalen na izgled... eni so bli stari in "blatni", drugi pa še v "peni". Da so žabe zelo ogrožene vem že od prej (sedaj sem ravno iz sestanka, tako da bom tvoj link prebral sedaj), tako, da mi na kraj pameti ne pride, da bi jih lovil in pobijal.

Komentar je pa, kot je nadangelca ugotovila provokativen... sicer jem žabje krake v restavracijah, ampak po pravici povedano resno verjamem (in upam) da so gojene. Če sem prav informiran je drugače tako in tako nezakonito.

Skalca said...

Zelo sem si oddahnila. Ne poznam te dovolj dobro, da bi vedla al mislis zares...

Link je namenjen bolj otrokom, nasi veselo brskajo po takih informacijah, upam, da ne bos razocaran.

Zabe se zelo zanimive in ljudje imamo vse prevec predsodkov.

Metatron said...

nisem razočaran, po pravici sem zvedel nekaj novih stvari...

če povem po pravici in ne vem zakaj je temu tako, me žabe na nek način fascinirajo že od kar vem zase. Če dobro pomislim, sem te mreste posnel točno na tistem mestu, kjer sem se prvič v življenju srečal z njimi (vsaj kar se tiče mojih spominov)... še kot predšolski otrok, ko sem s svojim dedanom hodu po gozdu, smo se zmeraj mogli ustavit in gledat tiste male žabe... in to full dolgo... me prav čudi, da so meli odrasli z mano tolko potrplenja :)... pa zmeraj so me morali odtrgat stran od unih žab :)... še sedaj se spomnem, kako mi ni bilo jasno zakaj zlomka ni tistih žab tam celo leto? Zakaj jih ni bilo pozimi?... je trajalo preden sem razumel :)

Skalca said...

Fajn je brat tvoje misli, zato sem bla zjutraj se bolj presenecena.

Meni sta pomagala premagati predsodke do zivali mag. Rudi Ocepek in mag. Dušan Vrščaj. Za vedno jima bom hvaležna.

Metatron said...

končno nekdo, ki rad bere kar napišem :) :) :)... drugače pa če boš še kdaj v dilemi, kaj sem hotel povedati ali prikazati je nekako tako: če moraš izbrati med tem ali izpadem "slab" ali "dober" zmeraj izberi "dober" in se zavedaj, da je bilo namerno zavajanje oziroma norčevanje iz samega sebe samo posledica šale (bolj ali manj uspešne) :) :) :)

Predsodkov o živalih pa jaz nikoli nisem imel... morda samo strah pred nekaterimi od njih :) :)

Skalca said...

Saj strah JE predsodek.

Ne mislim, da katere zivali ne bi maral, ampak da se je bojis.

Bila sem zraven, ko so ljudje premagovali predsodke (strah) pred kaco, pajkom, zabo... Ko so se osvobodili, so nekateri celo jokali.

Kar pa se tice "slabo" - "dobro", sem ti pa ze povedala. Ne poznam te toliko. Po temle blogu vem o tebi ze malo vec. Nekako mi ni slo skupaj vse tisto, kar sem o tebi ze vedela in to, kar sem brala...

Metatron said...

aha predsodek v tem smislu...

to sem js mal drugač razumel... ampak sedaj vem kaj misliš...

ker na primer, jaz NE mislim, da so konji nevarne al pa zlobne živali, se jih pa do neke mere še zmeraj bojim. Ne tisto panično, ampak če se le da se jim izognem :) :) :). Je mel stric enega konja ko sem bil mali, pa je bil čisto divji in neukročen... ko sem ga jahal me je čisto vsakič spektakularno vrgel s sebe (letel sem preko njegove glave, pa na stran, pa nazaj - skratka rodeo)... pa zmeraj je nekaj grizel in šavsal proti ljudem... in od takrat se tudi unim prijaznim konjem izogibam... so prevelke in premočne žvali...

Skalca said...

No, koncno sva se razumela.

Na spisku imam se kar nekaj zivali, ki se jim raje ne priblizam zaradi strahu, sem jih pa na sreco lahko nekaj ze izbrisala.