May 09, 2008

Včeraj...

or

...mi je uspelo izbrati fotke, ki jih bom obdelal. Ampak ker je bil večer prekratek sem uspel obdelati samo fotke vključno s četrtim dnem. Kako jih bom objavljal mi sploh še ni jasno (še zmeraj jih je preveč)... najverjetneje v obliki filmčka, potem pa tiste "najboljše" kot samostojne poste. Do takrat pa samo tale fotka. Avtoportret iz High camp-a. Večer pred naskokom na "vrh". Takrat je blo pa že en kup skrbi ter utrujenosti nabrane na kupu. Fotka sama po sebi ni nič posebnega, ampak meni pa prebudi lepe spomine. Vsaj zame je nekaj posebnega.

5 comments:

Anonymous said...

ja star si ze ja....

Anonymous said...

starejsi sodelavec

Metatron said...

:))))) ja ampak še zmeraj kakšno leto mlajši od tebe :) :)... čeprav je kr nekaj gubic na mojih očeh... :)... mam pa še eno bolj grozno :) - ko se RES vidijo podočnjaki :)

nadangel said...

ja,parv to sem hotla rečt - se pa lepo vidi, kak globoke podočnjake in kak dolgo brado si pridelal ...

Metatron said...

ja ta fotka dejansko predstavlja vse kar se je nakopičilo v meni do večera pred vzponom na prelaz (malo straha, veliko utrujenosti, rahel glavobol, rahla slabost, mravljinčenje v prstih od Diamoxa, "dehidracija", ki sem jo kompenziral z več kot 6 litri vode na dan...) :)