May 11, 2008

Še menihi...

or


... so se čudili, da sem lahko naredu tako pot :) :) :) :)

5 comments:

Skalca said...

O ti metatron, a ne boš povedal po resnici. Mmali menih se je samo pobožal po obrazu, pa si ga ujel. Maš pa "dumišlija".

A praviš, da si Franca veliko fotkal, tudi meni se je parkrat nastavil pred fotoaparat. Še vedno mu nisi poslal fotk.

Metatron said...

:) :) ja meniha sem ujel čisto tako mimgrede :)... ja sej sem mu poslal mail, da bo najbrž še kar nekaj časa preteklo preden bom obdelal vse fotke in mu jih poslal...

Skalca said...

Ok, meni se ne mudi za fotke, tudi on mi ni potožil, da dolgo traja.

A si v nedeljo kje v bližini Uršlje. Tja namreč peljem nekaj mojih kolegic in sodelavk.

nadangel said...

samo en komentar mam - prekrasno!!!

Metatron said...

v nedeljo še nisem povsem prepričan kje bom... ampak se pa zna celo zgodit da bom v SG-ju tam blizu Uršlje :)

Hvala nadangel