May 06, 2008

Evo mene nazaj

or
no sedaj bojo pa počasi začele kapati slike iz Nepala... včeraj sem po dolgem času spet spal v svoji preljubi postelji in sem se danes zjutraj zbudil kot rožica. Sem bil že ob 6-tih v službi. No počutil sem se skoraj tako prijetno kot v Phokari, ko sem bil pri "frizerju". Najprej je bilo pranje glave, potem striženje in britje, pa masaža (krajša) lasišča in obraza. Potem pa v sobi zadaj sledi še 1h masaža celotnega telesa, po njej pa še dalša masaža obraza. Na koncu pa še lepotna maska za odstranjevanje por in "piling" kože (na obrazu). Vse to za samo 600 rupij oziroma, če prevedem v eure, je to zneslo 6 evrov. No na, koncu je šef rekel, da ne morem it z "irokezo" iz salona in me je pred tem še lepo počesal (zadnja slika) :)... ja domača postelja se je skoraj približala temu :)






























































Modela je blo med celim postopkom full zabavno poslušat :)... žena mu pravi, da se mora zrediti iz sedanjih 46 vsaj na 80 kilogramov... itd itd :) :)

PS: zadnje mesto pred Ljubljano je bil Katmandu - danes grem v službo in ne morem verjet kako mirno in popolnoma brez gneče je tu (sploh ne vem zakaj me je lahko to prej spravljalo ob pamet). Upam, da bo spomin na gnečo v Katmanduju še dolgo živ, ker potem mi pa nobena gneča na cesti, ne bo mogla do živega :)

11 comments:

Anonymous said...

Res te je lepo videti, da si se vrnil zdrav in zadovoljen.
Sedaj živi pol leta od spominov, naslednjega pol lepa pa od pričakovanja na ponovno potepanje, pa bo celo leto lepo. M.

Metatron said...

ja to si pa prav napisala... ker to leto ne bo več dovolj dopusta, bom moral počakat na Ladak ali pa na Everest (morda bom pa pristal na Tibetu) do naslednjega leta... pol pa jovo na novo "trplenje" :) :) :)

Skalca said...

V nedelje že"pade" kak hribček. Prej smo skrbeli, da prideš v Nepal s kondicijo, zdaj pa bomo imeli cilj, da vama obema ohranjamo kondicijo. Kak je fajn, vedno je kak izgovor za hribe.

Sem te že komaj čakala, ker je v tem času, ko te ni blo, večina ekipe kar "počivala" ali pa izbirala druge destinacije, kot je npr. MORJE.

Mej se do tačas!

Metatron said...

no upam, da bom imel to nedeljo že kaj časa (ker bom moral vse doma razložit) in energije (po kosilu sem danes namreč dobil močne prebavne motnje - očitno nisem več navajen na tako čistočo. V nepalu ni blo s tem problema, sedaj pa to fašem v LJ... ajajaj)

nadangel said...

ja, metatron! Welcome home! Malo me je samo skrbela tista ena ura masaže zadaj ... ampak sem potem vidla, da te je masiral tip ... pa vseeno - bi nas moralo skrbet? No, ja, glavno, da si poln vtisov in veselja nad tem, v kaki fajn deželici živimo! Naj ti bo pristanek v realnost čim bolj mehak!

Anonymous said...

ha ha, zakon..

a je zadnja slikca reklama za bled, al za MMC, al za mladeniča ki je pravkar s pilinga uletu :D

a si to kašen "soften" filter uporabu al si res mel tko mehko kožo :D

Anonymous said...

Lepo pozdravljen in dobrodošel med nami.

....Upam, da bo spomin na gnečo v Katmanduju še dolgo živ, ker potem mi pa nobena gneča na cesti, ne bo mogla do živega :)...

Ti kar lepo počasi hodi in vozi, saj so se medtem, ko si bil po svetu, močno zvišale prometne kazni. Aviana

pubec said...

pa dobro, katerega dela iz tega posta https://www.blogger.com/comment.g?blogID=34028205&postID=6131393443276789846
nisi razumel?

mlado aktivistko sem napisal, ne pa 46 kilskega deda :)

Metatron said...

urban, ti si pa čisto vse opazu, kar je blo potrebno opazit na zadnji fotki :) :)... To je iz Phokare, ki je Nepalski Bled (ima jezero in otok na katerem je svetišče) in zato je dobu model kartico od enega slovenca že pred štirimi leti in jo ima pri ogledalu, ko te brije in striže. Potem je to kao reklama za MMC... oziroma to je prikaz, da če bi sponzorirari pot bi pa lahko imeli tako fotko iz višine 5416m :)... ter seveda nenazadnje še rezultat pilinga obraza. Mehka koža je "posledica", avtomatske nastavitve na aparatu in to, da sem dal fotoaparat kar enemu v roke :)

@nadangel: hehehe... še sreča da so se nepalski vodnik in nosači obrnali in šli že na drug trek takrat, ker oni so nam pa po vsej sili hoteli zrihtat masažo z "dodatkom" :) :) :) :)

@aviana: ja to glede kazni sem pa zasledil... bom res bolj pazu.

@pubec: ha ha ha ha... ok naslednji post je pa samo zate :)

Anonymous said...

Dobrodošel nazaj, zdaj pa hitro kakšna fotka okolja, da vidimo kako in kaj je potekalo.

Metatron said...

uroš: bom poizkušal to urediti čim prej... samo še mi ni uspelo niti vseh surovih fotk posnet na CD-je. (DVD pekač mi je crknu). Je pa vsega... od tropov, do puščave.