May 19, 2008

Nebesa

or



Opazil sem, da imam 3/4 fotk samo portretov... OK sej je tud kr nekaj narave... še zmeraj se nisem prebil čez vse fotke... ta vikend sem prišel šele do desetega dneva...


No tokrat objavljam, kako izgledajo nebesa... Pa ne da sem jaz določil, da so to nebesa... Tibetanci verjamejo, da gredo duše umrlih v nebesa preko te gore. Je izjemno zanimiva... gladka, zaobljena... skratka zelo fascinantna... rabil pa bi širokokotni objektiv, da bi ujel celo njihovo spektakularnost... al pa še kakšen dan, da bi našel in osvojil točko s katere bi blo dobro fotkat zadevo.

8 comments:

Anonymous said...

Kako pa se imenuje ta gora?
Nam naš vodnik ni nič povedal. Naslednjič grem trek trekom

Metatron said...

A veš da ne vem kako se imenuje... sej se mi zdi da je povedal ime... ampak res ne vem... vem pa da imaš tam v bližini tudi lodž, ki se imenuje "Pogled na Nebesa" ... ki je ene 20 metrov od enega lesenega lodža, ki nekako "ne spada" v tisto pokrajino (pomojem je tisti leseni lodge kjer ste vi jedli uno jabolčno pito).

Metatron said...

PS: blo je na poti iz Chame-ja do Pisang-a

Skalca said...

Kaj pa, ce bi sli kar sami. Soncek, ti mas poznanega vodnika, ti metatron pa obvladas vse snemas.
Vedno vec nas je ... sta nas vse "zastrupla".

Metatron said...

:)))) a da bi še enkrat isto pot udarli dol? ... to bi blo pa potrebno hitro naredit, namreč tam sredi divjine gradijo cesto z izredno brzino in počasi se boš lahko zapeljal okoli :)... hodit med motorji in podobno po cesti pa najbrž ne bo ravno zanimivo...

js resno razmišljam za naslednje leto, da bi šel v Ladak (indija) na trek al pa v Tibet - tam ko so snemali film Himalaja (če bo odprt)... neki sem se že pogovarjal o tem

Anonymous said...

Skalca ti pa nas pa kar hecaj, če pa nimaš časa?
Metatron pravi, da bi en piknik organizirali (še letos):)

Anonymous said...

Kje so lepi, stari časi, ko smo vsak vikend šli v gore?
Pa Srečkov poln nahrbtnik? Pa mi vsi spet skupaj, celotna ekipa, pa, pa.....

Metatron said...

ahhhh... sedaj sem pa našu ta dva komentarja, ko sem mislu, da sta v naslednjem postu :)... ah sej enkrat bom pa že nehal bit smotan :) :) Ja piknik... to je pa nekaj za kar sem zmeraj za :)... pa tudi za planine in dobrote iz srečkotovega nahrbtinka :)