April 24, 2008

Takole...

or
... sedaj sem pa rez bogu iza nogu, oziroma tako kot sem prej napisal "1000m milj od nikoder in 1 meter od nicesar" in se zmeraj tipkam po tej tipkovnici :)

Trek je super... zadeva je sila u izi, zaenkrat sem se zmeraj na celu kolone dalec pred ostalimi.... ampak ko pa pridem nazaj pa bom ze "pretvorjen" v asteka (tusiranje s hladno vodo, neredno menjavanje oblacil, nic televizije, naravni obroki...)...

Sedaj hodim kaksne 4 dni (ne vem cisto tocno, ker cas tukaj dejansko ne obstaja) in vsak dan je zadeva boljsa. Kaj vse vidis!!!!! Ce ne letos pa grem drugo leto se na kako podobno zadevo... najraje v Nepal... sedaj znam ze stet po njihovo in tudi kaksno besedo za narocit znam :) pa bo najl;azje ce pridem na isto mesto :)

Toliko na kratko, foto materiala je na tone... od 15G sem jih pokuril ze tam nekje okoli polovice. Tako, da ko pridem nazaj bo se kaksnih 2 meseca na blogu samo Nepal :)

Edino kar me se matra je to, da ne vem za kaj bi porabil denar... ali foto oprema alio pa planinske cunje... vse je vsaj 50% manj. Pa se gliham lahko.

Evo lep pozdrav vsem!

8 comments:

nadangel said...

joj, faca si, da si na čelu! Saj smo ti rekli, daboš taboljši...

Anonymous said...

Bravo! Mane kar razganja, ko to berem. A me boš vzel zravn, ko greš spet v Nepal:):):)
Denar pa porabi za oboje, pa magari si ga sposodiš.
Mej se še naprej fantastično!

Anonymous said...

Potem uživaj še naprej in ne se preterat. Kako pa kaj vreme služi?

Skalca said...

Dragi metatron!
Fajn, da bos se sel v Nepal, ker malo pa s frendico racunama, da naju ne bos pustil doma, ma moja frendica cisto frisne izkusnje, jaz pa malo starejse. Mogoce bi vzeli se koga... Bi sli namesto na Ursljo, kar tja, v Himalajo. Malo pa ze lahko naredis za tiste, ki smo malo krivi, da te kondicija ne matra in si na celu kolone...
Mej se se naprej lepo in uzivaj 1000 %.

pubec said...

dobi si kako mlado aktivistko, da te reši starih bab, ki se limajo na tebe :)

nadangel said...

:) pubec, pubec :)

Anonymous said...

Pubec, ti se pa pazi!
Kje pa te pišejo letnice?
Midve s skalco prekašama v hoji marsikatero mlado. Kaj bi pa te s kako scartlano na Raduhi, Uršlji, Peci,Viševniku....ko smo vaju mogle stare babe reševat:):):)

Metatron said...

:)))) fino je brat vase komentarje... se nasmejim... Vreme je fenomenalno!!!! Soncno in presneto vroce... vsaj podnevi... ponoci pa ledeno mrzlo... Veter se zacne vsak dan ob 1h popoldan in je tako mocen ter leden da ne morem verjet... skoz sem zavit z ruto...drugace bi me prebicalo... Seveda bom z veseljem vzel vsakega s sabo, ki bo pripravljen it :) oziroma bo on pripravljen mene vzet :) :)