April 19, 2008

Sej ne morem verjet

or
Se malo pa bom 1000 milj od civilizacije in samo en meter od nicesar, jaz pa sedim zvecer za PC-om in pisem blog. Cela ekipa je sla ze spat.... jaz pa v recepciji tolcem po tipkah, ki sploh nimajo vec crk napisanih in sploh ne "prijemajo". Hvala bogu da znam na slepo tipkat :) :).

Kaj naj napisem kako je tukaj? Sploh vam ne bom, ker ne znam. aenkrat sem tako impresioniran in fasciniran, da nimam niti ene misli zbrane v celoto, v tej svoji glavi. Skratka je fenomenalno. Da veste kaj pisem, bi morali biti tukaj. Morda ko pridem nazaj in ko se malo zberem :) ))).... Foto priloznosti pa je bilo na milijone!!!!! Pa kaj ko sem prevec "sramezljiv" in nocem biti vsiljiv do drugih ljudi. Tko, da vam priporocam.

Aja... oglasam se vam iz Nepala - Katmandu.... sedaj pa sigurno vec kot en teden ne bom dosegljiv.... tako na telefonu kot na blogu. Fajn se mejte... js vem da se bom :)

7 comments:

Anonymous said...

Kar srce mi poskakuje,ko to citam. Dans sem cel dan na tebe mislila in te vidla kak se podis po Katmanduju.
Zdaj bo sele fajn, ko se bo zacel treking.
Jaz bom s tabo!

Skalca said...

Saj ves, da je vreca dovolj velika in nekje v njej me nosis s seboj.
Dragi metatron, uzivaj in misli le nase. Zagotovo se ti bo zgodilo veliko lepega!!

Anonymous said...

Če boš pravi čas videl to sporočilo in če bo mogoče,te prosim za en kamenček iz Nepala.
Danes me je en prijatelj prosil, jaz pa jih nimam več.
(čisto neobvezno)

Anonymous said...

priznam, nekaj testiram, ampak vseeno bodi pozdravljen! :)

Anonymous said...

Meni se zdi, da se boš kmalu javil iz Chameja in že komaj čakam, da zvem, kako si prehodil prve kilometre in kako se počutiš. Želim si, da bi tako užival kot sem jaz.
Še vedno vsako noč prebijem tam nekje. še sanjat je fajn.
Zdaj berem knjigo Nejca Zaplotnika POT in knjigo HIMALAJA in vse podoživljam.
Fajn je, da smo med redkimi izbranci, ki smo to doživeli in ti še zdaj doživljaš.
U Ž I V A J!
NAMASTE

nadangel said...

metatron, glede na Skalcin komentar upam, da ti ni nastavila noter kakšnega kamna ... pa tudi jaz, tako kot Silva, čakam na tvoj prvi odziv :)

Metatron said...

:))))))) Vidim, da me dobro poznate :)))) Trenutno sem 5 mintu v Chame-ju in ze sedim za tipkovnico :)))) Kamenja imam prinesti iz vrha cel kubik :)))) in to take orng pecake :)))) brez skrbi se bo ziher kaksen vec najdu :))))