April 17, 2008

Ma ne morem si pomagat,

or
še en post, da se poslovim od vseh, ki gledate in spremljate moj blog :) :)... Čisto me že razganja od pričakovanja... še malo, še malo, še malo,... :) :) Tokratno potovanje je povsem drugačno zame. Prva fotka prikazuje, kako sem potoval odkar pomnim (in to presneto pogosto). Spodnja pa kako grem na pot sedaj. Hmmm,... več kot očitna razlika.... staram se :) :) :) :)










































To pa je samo za vas. Evo kliknite SEM, da slišite, drugače lahko pa spodaj preberete:





Leaving On A Jet Plane by John Denver

All my bags are packed, I'm ready to go,
I'm standing here outside your door,
I hate to wake you up to say goodbye.
But the dawn is breaking, it's early morn,
The taxi's waiting, he's blowing his horn,
Already I'm so lonesome I could cry.
So kiss me and smile for me, tell me that you'll wait for me,
Hold me like you'll never let me go.
I'm leaving on a jet plane, don't know when I'll be back again.
Oh, babe, I hate to go.

There's so many times I've let you down,
So many times, I've played around,
I'll tell you now they don't mean a thing.
Every place I go, I'll think of you,
Every song I sing, I'll sing for you;
When I come back, I'll wear your wedding ring.

So kiss me and smile for me, tell me that you'll wait for me,
Hold me like you'll never let me go.
I'm leaving on a jet plane, don't know when I'll be back again.
Oh, babe, I hate to go.

Now the time has come to leave you, one more time let me kiss you,
Then close your eyes, I'll be on my way.
Dream about the days to come when I won't have to leave alone,
About the time I won't have to say:

Leaving on a jet plane, don't know when I'll be back again.
Leaving on a jet plane, don't know when I'll be back again.



PS: skor bi pozabu. Zahvalit se moram še celi "svoji" planinski skupini in sodelavki, ki je predlagala zadevo, ki bi bla primerna zame :) :) :)

6 comments:

Skalca said...

Dragi metatron, SRECNO, SRECNO pot ti zelim.
Imej odprte oci za gledanje lepot, odprte roke, za objemanje, usta v nasmehu, za pozdrave in odprto srce za duhovnost. Ujemi vse to, da po tem potovanju ne bos vec taksen, kot si se danes.

pubec said...

Ne pozabi si kupit sendviča, ker zdaj ni Srečka, da bi ti ga na vrh nesel :)

Roman said...

Ko se vrnes dodaj se fotke ob vracanju s potovanj v obeh primerih. Po moje bodo zelo podobne.

Srecno pot

Roman said...
This comment has been removed by the author.
nadangel said...

metatron, čeprav si zdaj ze tam ... vsec mi je tale primerjava - vidi se, da si se tudi v glavi spremenil! UZIVAJ!!!!

Metatron said...

hehehe... do danes nisem se nic uzival (beri: hodil). Pripotoval sem v katmandu. Sama pot je pa bila zelo zanimiva - mislim na pokrajino.