February 29, 2008

Stanovanje kot velik peskovnik

or
Kolegica me je prosila, da bi ji naredu kakšne zmanipulirane fotke za njeno novo stanovanje... včeraj sem začel pripravljati koncepte - kaj bi ji lahko naredil (pač da ji pokažem "prototipe")... v vsako sobo vsaj eno fotko... ko pa sem začel razmišljati kakšno bi bilo videti moje stanovanje, če bi bil velik samo nekaj cm in kaj vse bi lahko počel, so se mi ideje začele usipat... preveč jih je bilo... sem moral vmes končat.


No tukaj so prikazani samo koncepti... nisem se ukvarjal z natančnim izrezom, pa z barvno usklajenostjo, pa "kostumi",... aja pa na končnih fotkah ne bom jaz :)
Nekaj takšnega bi šlo v kopalnico (full dober plac za "raziskovat", če si velik le nekaj cm)














Tobogan:

















"Adrenalinski" skok v tolmun :)














V končni verziji v kuhinji nebi ravno fotkal konzerve, ampak dobrote :). Aja, zabava se začne šele, ko vključiš pribor v fotomontažo :)












6 comments:

nadangel said...

super!

Metatron said...

hvala

pubec said...

kak odbit si pa ti

Metatron said...

a neda pubec... just ti že skoz pravim kakega norca voziš ti sabo v planine :) :)

pubec said...

saj boš šel peš :)

Metatron said...

:D js sm pa mislo, da če me že pelo ne boš, da me boš pa vsaj na hrbtu nesu :)