February 29, 2008

Plani

or
Še do 14:30h danes sem imel na svojmu "nakupovalnem listku" zapisano:
- scaner za filme
- nov objektiv
- kakšno knjigo o Photoshopu

Tik preden pa sem se hotel odpravit v mesto malo svari pogledat pa me pokliče Pubec in reče, da me bo nadangel-ca odpeljala po nakupih...

... in kaj iz zgornjega seznama prinesem domov? Nič! Sem pa zato prinesel domov en kup nove opreme... he he he... v nedeljo jo že grem preizkusit - juhej...




Pa sedaj naj še kdo reče, da se da kaj prišparat :)... pa ravno ta mesec, ko sem mel še tehničnega pa registracijo :) :) :)



PS: sedaj me mora pa vsak konec tedna kdo vn iz sobe spravit... pa če me bo treba v rit brcnit...pa nič izgovorov poslušat "Ja mam plučnico" al pa "Ne morem v planine ker mam noge polomljene"... nič, treba je it ven :)

3 comments:

nadangel said...

Seveda cenimo tvojo zagnanost in to, da si si namesto skenerja kupil trak za ušesa :) ... ampak se pa ne pustimo ... dokaz na Nadangel :)!

nadangel said...

seveda se pa izjemno veselimo naše nove skupne poti! Predvsem mame, ki si jih čisto očaral :)

Metatron said...

:) :) js očaram vse mame :) :)

tukaj pa copy+paste iz tvojga bloga:
u mama :) :) če bom mogu pa še vse to nabavit pol mi pa niti za žurat ne bo več kaj ostalo :) :)... samo tvoji čevlji pa niso od dans? al so? :) :)