February 12, 2008

Samo kot zanimivost

or


Sicer je zgornja slika že bila enkrat na tem blogu... ampak za potrebe primerjave sem jo moral dat še enkrat :)... Pred 30-timi leti je mene držal v rokah, sedaj pa svojo malo punčko. Med mano in njo je razlika 0 cm in nekaj gramov. Sam bog si ga vedi kakšna pa je razlika med bratom izpred 30 let in sedaj :) :) :)... se mi pa zdi, da je sedaj veliko bolj spreten z otroci :) :) :)... men se zdi da me še sedaj hrbet boli od takrat, ko je bla zgornja fotka posneta :) :) :)


5 comments:

Anonymous said...

Sam res te mal postran drži :D Ziher ti je kaj ostalo.

Metatron said...

:) :) pa po mojem ni blo to najhuje kar sem doživel... sej veš kako je ponavadi... poslikaš samo najboljše dogodke... tiste najbolj grozne in grozljive pa izpustiš (razen če nisi paparaci) :)... me je kar strah, ko pomislim, kaj vse so delali zmano :) :) :)

Anonymous said...

ma ne ne ne,
hrbet te boli od tega zviranja...

drugač si jim pa zihr kdaj po štengah na glavo padu tko k jest :) :)

Tukaj najdeš pa kratka navodila da boš bolša teta :)

Metatron said...

:) :) ja je kr blo zvijanja tam na uni fotki

glede padcev pa je tako: sej, če samo zgornjo fotko pogledam mi bratov (navihan) pogled namiguje, da je bla ta postavitev najmanj tretja in da sem se prej sigurno že 2x dol zrolal :) :) :)

Metatron said...

aja glede navodil... tiste pa naj kr brat naštudira... js jih bom samo preletel :)