February 27, 2008

Bolj boš tečen...

or

... bolj dolgo te bom mel zaprtega :) :) :)

5 comments:

nadangel said...

vedno si te predstavljam, kak naštudiraš, kak se boš postavil, kako grimaso boš naredil ... in vedno me nasmejiš...

Metatron said...

če moje fotke vsaj en nasmeh na dan izvabijo sem dosegel svoj cilj... kako pa študiram poze... hmmm... zaenkrat še tko malo po občutku "ugotavljam" kot fotoaparata in objekta, pa sence (osvetljitev),... pa da je potem drug objekt tud potem podobno osvetljen itd... sem pa že tudi razmišljal o tem kak "kotomer" si bom naredil... pa eno velko prenosno luč bi tud rabu. Vse to bom moral najverjetneje "pridobit", ker moram eni kolegici celo serijo takšnih fotk naredit, da bo z njimi stanovanje opremla... ideje in motive pa že imam v glavi :)... če bo dovolila jih bom tudi tukaj objavo :)

Anonymous said...

Lol, a to mi devaš kontra, z zabavanjem mislim :D :D. Mini you :D :D

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Metatron said...

čisto možno :) :)... treba malo "veselja" tud na blog prelit :)