February 08, 2008

Pravljica na Uršlji Gori

or


Ena beseda - fenomenalno

4 comments:

Anonymous said...

Lepo se je zjasnilo danes, a sem (ne vem razloga) precej dolgo spal, tako da ni bilo časa kam dlje na sprehod.

Metatron said...

ti si pa hiter :)... ma js sem vstal že ob 7 ker sem bil prepričan da bo danes lepo vreme in da bom cel dan v kakih hribih pohajal... poročil nisem gledal, na internetu pa tko ni podatka o vremenu :)... potem je blo pa full oblačno pa sem bil že malo tečen. Po kosilu se je pa v 10 minutah tako razjasnilo, da sem se odpravo s pravo naglico ven... ni mi žal :)

maja said...

fak, prva fotka je ful lepa!!!!!! :) čestitke. :)

Metatron said...

hvala maja... sem se je že hotel lotit s PS-om. :) Po eni strani mi je ta odboj v lečah full lep... pol sem pa malo pripr oči in sem si predstavljal kako bi bilo brez tistih rdečih flekov :)... samo sem še malo preveč utrujen da bi se s tem igral :)... ja sem ene druge zadeve (motive) fotkal, pa sem že "pospravil" aparat in sem že želel iti naprej.. pol sem pa še enkrat nazaj pogledal in sem videl oblak in sonček... pa sem si rekel... tole pa moram posnet...

Je pa normalno, da je prva velik lepša kot druga... js še nisem vidu lepe fotke na katari sem jaz :) :)... v ČB sem jo dal, ker sem bil preveč rdeč v glavo :) :)... pa še neobrit sem bil pa skuštran... :) :) :)

še enkrat hvala