March 19, 2007

XP in Vista

or


4 comments:

maja said...

hmmm... moja "kazen".. hmmm prva slika me spominja na žensko, druga na moškega. upam, da nisem spet zamenjala? :)

Metatron said...

:)))) a pokončen je moški in okroglina pa ženska? hmmm... zanimivo razmišljanje. Js nisem imel v mislih tolko prikrite simbolike :) Sem vzel bolj očitno: XP stara različica Windowsov (staro okno) in Vista kot nova različica windowsov (nova okna).

maja said...

ojej. upsi. spet moji dvoumni komentarji. jao jaz. ;)
bom nehala s temi moško-ženskimi. :)
OK. men je pol bolj linux in windows (okrogla).. upam, da nisem spet mem usekala.. itak, da sem.

Metatron said...

Sej sploh ne moeš mem usekat - vse je pravilno. Sedaj se ne morem spomnit imena eneka izmed full priznanih francoskih filmarjev (najboljši simbolist je baje bil - posnel film "Rdeča" al neki takega itd.). Tik pred smrtjo so ga vprašali kaj je imel v mislih ko je delal tako močne simbolične filme (nikoli prej jih ni komentiral)... pa jim je odgovoril, da ni imel čisto nič v mislih - je dejal da je delal kar nekaj, kar mu ni nič pomenilo, ker je vedu, da si bodo ljudje sami predstavljali kar si bodo želeli - in kar koli že bodo dejali je pač prav.