March 22, 2007

Podobe jutra

or

7 comments:

maja said...

super je. kaj to elipso okoli si s photoshopom naredil?

Metatron said...

ne. Vse kar sem naredil pri tej fotki je, da sem kontrast nabil do konca, da so temni deli čisto počrneli - pa saturacijo sem pojačal tako, da je rumena barva prišla full do izraza. Ciljal sem svetle zavese tako, da sem dobil samo silhueto. Drugač pa vem, da te najbrž zanima kje je bla posneta :) - je to blo pri bodoči tašči in tastu

maja said...

hmm... moj uredik bi zihr rekel, da je mičkeno preveč saturirano. ne, sej je super.

Metatron said...

vem -tud mene neki moti na tej fotki... nisem in nisem našel barvne kombinacije (odtenka). Sem poizkušal marsikaj pa nič ni izpadlo dobro - niti črno-bela,... edino zaradi česar sem dal gor je motiv (silhueta v okno in zrcalo)

maja said...

ne ne, sej je kul mogoče sam ta rumena mal nenaravno deluje. sicer pa jaz nisem ekspert za photoshop. :)

Lenart Senica said...

waa, zakon!

Metatron said...

@lenyn: hvala - to ponavadi jaz rečem za tvoje fotke - se mi tvoj slog od vseh fotk na blogih (ki jih gledam - pa jih ni malo)najbolj dopade - nikjer ne najdem kakšnih navodil kako bi naredu take fotke kot ti - se trudim pa čaram in puizkušam... pa mi še ni uspelo