March 14, 2007

Igračkanje

or

17 comments:

pubec said...

Počasi bova naredila kontra in bom jaz prišel k tebi na inštrukcije. Lepo si naredil.

Metatron said...

eh,... mi bo še nerodno postalo če me boš tk hvalo :)

Tk veš kako - še kako leto al pa dve vadim - potem pa naredim karierni "preskok", ki ne bo v kako telekomunikacijsko korporacijo ampak v SP fotografa in šokiram vse povrsti, ki me poznajo ... :)

Anonymous said...

Ta slika sploh ni obdelana - to so naredli zenske, cigareti in alkohol.

Anonymous said...

A tako zgleda brez makeupa?

Sicer pa moram tud jaz pohvalt zadnje
fotke. ČE boš še dolgo natepaval te nevronske mreže boš ratal pravi umetnik.

Ej pa daj deli poste zjutraj pred 6 al pa zvecer. Kaj pa če šefi gledajo tvoj blog in vidijo s čem se ukvarjaš v sl. cajtu! Pol ne bos dobu več 3k ojrov neto!

pubec said...

Hvalim tvojo vnemo, zanimanje in veselje...;) Ker sam vem o postprodukciji mnogo manj, kot bi si želel, pa vsekakor pohvalim zadnjo fotko. Sicer pa sploh ni važno, kaj drugi mislimo. Če boš delal kot mi, vidiš, kaj te čaka, če boš našel krenker-style, boš pa zmagal. ajde, delaj!

Metatron said...

@hera: v življenju sem po mojem probal vsega skup 5 cigaretov - tko da to najbrž ni razlog. Alkohol...hm - drži da imajo pijanci tako žiličasto kožo (mislim, da jim celo rečejo strokovno spyderisti al neki podobnega) samo da bi mi začela koža tko razpadat tud ni verjetno, da bi blo od alkohola. Torej ostanejo samo še ženske - ja te so pa najedale mojo dušo in telo dolgo časa :)))))

@polde: eh ti pa nisi oseba, ki bi mi lahko govoril kako in kaj naj delam v službenem cajtu :) včeri prijaviš bolniško, pol pa na tvojem blogu vidim fotke iz popoldanskega sprehoda... mislim, da moraš ti bolj pazit na to kdaj updateaš svoj blog :)

@pubec: ti praviš temu "vnema, zanimanje in veselje", Hera pa pravi temu "obsedenost" :)))) Pol se pa sprašujejo ženske zakaj se tok radi moški družimo s kolegi :))) - ker razumemo drug drugega:)

pubec said...

"Pol se pa sprašujejo ženske zakaj se tok radi moški družimo s kolegi :))) - ker razumemo drug drugega:) "

bravo, dobro si to napisal. kdaj se dobimo?

Metatron said...

recimo jutri (v petek). Js bom malo bolj hitro zaključil v službi tako, da imam termine proste. Te še pokličem.

Anonymous said...

hmmm... scary.

dobr si to nardila ...

LP
m

pubec said...

ti, novinarka majah, a še nisi pogruntala, da je metatron tip?

Metatron said...

@majah: hvala za pohvalo fotke... tudi Hera pravi da zgledam scary, če se ne obrijem :))))) Glede spola te je pa tko že pubec popravil :))))

maja said...

Pubec - hvala. Včasih sem mal blond. :) SORRY METATRON!!!

Metatron said...

@majah: sploh ni panike...

maja said...

jej, sploh ne vem, kako da nisem opazla. bolje, da ne komentiram več..

Metatron said...

ravno obratno - zdaj moraš za "kazen" pokomentirat vsak moj post :)))))) bom mel vsaj malo več obiska na blogu :)

Anonymous said...

Izgledaš kot Mona Lisa, ha...

Metatron said...

upam da ne bom samo zgledu kot mona lisa ampak bom dosegu tud tao ceno :)