March 19, 2007

Pa smo dočakali

or


6 comments:

maja said...

čaki čaki. jaz dajem tud svoje snežene gor. pa si me prehitel. ni fer. :)

maja said...
This comment has been removed by the author.
Metatron said...

kaj se pa sedaj tukaj dogaja? Comment deleted????? Kot mi je jasno naj bi samo jaz imel pravice za brisanje komentarjev - saj tako imam nastavljeno... ali je mišljeno da avtor komentarja zbriše svoj komentar? Misim js tega ne znam naredit na drugem blogu. A mi je kdo password ukradu?... Al pa ima bloger probleme - mal mi je sumljiva ura, ki je enaka kot prvi komentar.

@maja: kot pravijo - v vojni in fotografiranju je vse dovoljeno :)

maja said...

ne ne! chill.. jaz sem svojega po nesreči dvakrat not vpisala. pa sem pol enga zbrisala. :)

Metatron said...

ja malenkost po tistem ko sem oddal ta komentar sem ugotovil kako smotan sem in kako se zadeva zbriše in kdo jo lahko... imam pač poklicno deformacijo oziroma paranojo. IKT zlorabe naj bi bile moje področje :)

maja said...

hehehe, sej bo. fotkici sta res cool..