March 21, 2007

Pevci

or

6 comments:

Metatron said...

tematika, ki je ukradena pubecu :)

maja said...

a teli zadnji trije posti so narejeni na eni zabavi?

Metatron said...

zadnji trije so bili narejeni na 80 letnici od deda moje punce. Na tej zabavi so bili tudi domači glazbeniki - na slikah. No na sredinski sliki je pa nečakinja od moje punce, ki pa je v rokah svoje babice(mama od punce brata od moje punce - ha a sem zakompliciral :)))) )

Da bi napisal kaj, kje je bilo posneto???? Hm... nisem ravno tip, ki bi se znal izražat skozi pisano besedo... zato da ne "pokvarim" posta zraven ne dam kakšnega neumnega teksta...

No ampak včasih pa dam tekst v obliki prvega komentarja,... samo ne vem koliko se da ljudem zadevo brat pa zato poskušam zadevo obdržat kratko. Sedaj ko vem, da nekoga to dejansko zanima bom pa morda kdaj kak dalši tekst napisal :)

maja said...

ne, sej nočem celih romanov. samo kdo je gor in kje pa zakaj. :)

Metatron said...

:))))))))) sedaj si pa vse, ki me poznajo spravla v smeh... jaz ne morem neki na kratko povedat :))))... na mojem blogu je tud link na "Metatronove-kritike"... kot je najbrž očitno tam pišem določene misli... skratka vsak post tam je bil mišljen da bo dolg 5 vrstic... no in tisto kar sem objavo sem moral predtem še pošteno skrajšat, ker bi blo drugače pa res čisto neberljivo :))))))))

maja said...

aja? upsi. jah sej se da naučit stvari na kratko povedat. men verjem. hja, sej če govoriš pametne stvari na dolgo - se pravi zgoščejo - je ql. sam nakladat in eno stvar na 10 različnih načinov povedat ni dobr. :)