January 20, 2008

Vroča žemljica...

or
...oziroma čisto sveža zgodba. Pubec in nadangel(ca) sta me poklicala in pobarala, če sem za kakšno rekreacijo... pohodništvo. Ker že kar nekaj časa nisem zapustil prelepe in sončne Ljubljane, sem se jima z veseljem pridružil. Odpravili smo se že dopoldan in kakršno vreme je bilo v Ljubljani (megla in tisti vlažen mrzel zrak), sem se presneto pripravil z oblačili. Ko smo zapustili Ljubljansko kotlino je bilo že precej jasno, da 3/4 stvari sploh ne bom potreboval. Ker na poti na Polhograjsko Grmado je sonce prav pripekalo. To niti ni bila zgodnja pomlad. Prej pozna pomlad oziroma začetek poletja. Potem, ko smo prispeli na vrh smo se odločili, da turo podaljšamo še do Katarine. Od tam fotk sploh ne bom kazal. Ker me je zadeva čisto ziritirala. Niti v Cityparku al pa na otvoriti prenovljenega Merkator centra v Šiški ni bilo tolko ljudi, kot jih je bilo gor. Seveda vsi so se do vrha pripeljali z jeklenimi konički. Cela katastrofa. Ko smo hoteli it nekaj pojest so bli gostinci v edini restavraciji (kjer je bila nepopisna gneča, 100x huje kot če bi hotel jest na Trojanah al pa pri Jurmanu) nepopisno nesramni. Zato se odpravimo naprej. Tokrat nas je naš GPS (beri nadangel) peljal po poponih stranpoteh. No pravzaprav smo hodili po gozdu brez stez, pač držali smo smer, ker naj bi približno imeli avto (kakšne 3 kotanje oziroma že skor doline :) so bile vmes). In na kaj naletimo? Na kmetijo odprtih vrat "Pr' Lenart". Tu jih moram pa tako pohvalit, da jim bom dal kar reklamo - naslov katerega priporočam (Belo 1, 1215 Medvode, tel. 01-361 26 68, gms 031 625 918). Sicer so odprti samo v petek, soboto in nedeljo in se je potrebno naročit predhodno, če želiš kaj pojest (kosilo). Drugače pa imajo eno jed "šara", ki pa je bila odlična. Dobili smo tudi potico, ki je bila fenomenalna. In kaj je tako posebnega potem, se vprašate? Ker so full prijazni in imajo enkraten ambient. Tisto kar smo mi jedli je bilo perfektno, za sosednjo mizo, ko pa so imeli celo kosilo je pa izgledalo kot prava kmečka pravljica. Evo, dovolj zgodbe, še malo fotk. (vse skupaj je bilo kakšnih 4h hoje)


Pubec














Nadangel(ca)














Seveda pašeta skupaj.











Na vrhu Grmade.













Pa še gostilna Pr' Lenart















Jasen, vroč, dan brez vetra.















Mesec je na nebu izgledal dejansko večji kot je na zgornji fotki, zato sem ga na spodnji povečal s fotošopom :)



















No potem pa prideš v Ljubljano in vidiš (oziroma ne vidiš) tole. WTC stavba tukaj ni fotkana niti do polovice in se je že izgubila v megli.

2 comments:

nadangel said...

Khm ... se mi zdi al si mi res malo popravil mozolje? Zelo hvaležna :) Ja, super je blo ... potice še kar ne morem pozabit, šara pa je že konkretno na poti proti školjki ...

Metatron said...

veš da js nič ne popravljam v photoshopu... samo krivulje sem nastavu ;) Hvala še enkrat za povabilo in za kosilo... ja dobro je blo... še kdaj