January 08, 2008

iPhone

or
Sedaj, ko pa ne morem fotk gor dajat, bom pa še kaj napisal... ampak na kratko. Po evforiji v ZDA in tudi drugod po svetu za iPhone-om, sem si mislu... madona to bi pa tud js imel... lep dizajn, pa sigurno tud funkcionalnosti hude, itd, itd... ja pa še kaj!!!! Dizajn ja, vmesniki tudi... tu pa se vse konča. Včeraj sem mel službenega cel dan na testiranju... pa ne zamenjam ga z tisto čisto prvo raglo, ko jo je mobitel ponujal povsem na začetku. Mislim, če govorim o telefonu ima po mojem, ne da se zlažem tista sedaj 15 let stara raglja (al je bla reglja) več funkcionalnosti.

Katastrofa od katastrofe, če ga želiš uporabljat kot TELEFON...

Tako, bom za konec rekel "Steven Paul Jobs ti si car za marketing" :)

11 comments:

Anonymous said...

ne da bi hotel kaj branit (ker jaz svojega se ne morem uporabljat kot telefon), ampak povedal pa nisi prav nic, ves?

kaksne funkcionalnosti? vsaj povej kaj te moti... :)

Metatron said...

vem... hotel sem samo povedat, da sem prav presneto razočaran nad njem in da mi niti najmanj ni jasno zakaj bi ga kdo želel imet kot telefon... nisem hotel napisati review-a

kaj me moti:
- seznami klicev (odhodnih, dohodnih in zgrešenih so skupaj-OK, zgrešeni se dajo posebej potem videt in so obarvani)
- SMSji so poslani in prejeti spet skupaj... sploh ne veš a ti ga je kdo poslal al si ga ti njemu
- ko te kliče ga ne moreš skenslat s tipko in da bi imel še kar SMS pripravljen da mu odgovori da si na sestanku
- ni gprs-ja
- ni umtesa (OK, to ni katastrofa)
- ni nastavitev s katerimi bi se lahko igral pretirano!!!!
- in še in še

Pa da bo jasno... govorim samo o Telefonu... kot napravica je pa huda... samo jaz:
- ne poslušam muzike ko sem zunaj(doma pc ali radio, v avtu avtoradio)
- videov ne gledam na zadevi veliki nekaj cm2
- interneta mam dovolj v službi in doma
- za fotkanje imam fotoaparat al pa telefon, ki ima vsaj malo "zooma" in "fleš" ter sposobnost snemanja videa
-...

Dosti pove (o meni in o telefonu) to, da se mi je najbolj dopadla zadeva BUDILKA in kako si nastaviš uro, za bujenje :)... je huda ideja in "dizajn" (vmesnik)

Anonymous said...

Seznami klicev skupaj so edini pravilen nacin za prikaz :) Vem, da sem se z nekom pogovarjal, briga me, a sem klical jaz njega a on mene...

SMS-ji skupaj: podobna logika. hoces videti konverzacijo, tako imajo tudi sodobni mail klienti. ok, ce se res ne da lociti odhodnih in prihodnih niti po barvi ali ikoni, je to mal smotano.

Kenslanje in predpripravljen SMS je (odlicen) feature, ki ga pa imajo po moje samo poslovne Nokie. Se strinjam, da bi iphone to lahko imel, ampak nima pa tega ravno reglja :)

GPRS je, dej no mir, tut EDGE je. Ce ga nimate nastimanega, je pa druga stvar.

A dej no, kaksne zdaj nastavitve "za igrat", a nisi prej rekel, da ga hoces uporabljat kot telefon?!

Se pa strinjam s tabo, da je fotoaparat cist zanic. Pa seveda drzi: ce nimas prav nobene potrebe po funkcionalnostih media player/internet browser, potem stvar nima tok smisla...

Anonymous said...

sori, testiram openID

Metatron said...

vem kaj želiš povedat, samo pomemben je način kako uporabljaš telefon... js ga na tak način da mi ta sploh ne pride v poštev.

Mail konverzacija tudi ni čisto taka... maš send items posebej in ne v inboxu (pustimo sedaj svoje nastavljene podirektorije). Js vem da mi je full pomembno da imam zadeve ločene, da točno in hitro vem koga sem klical in kdaj oziroma ali je on mene... sploh če me kdo kliče službeno in nimam shranjene njegove telefonske št. pol mam pa 4 zaporedne klice ne po imenih ampak po številkah, ki jih ne poznam, vem pa da sem enega jaz klical, drug pa je mene klical... pač navada...

ostale nastavitve sem mislu, na kakšne povratnice, al pa omrežja na roko nastavljat in ne avtomatsko... ok sej res pa je da nisem delal to z navodili v rokah... niti ne poglobljeno... morda pa celo vse obstaja... samo če primem kakšno nokio, eriksona, qteca, mororolo... prvič v roke, bom večino nastavitev našel v minuti al pa dveh... tukaj pa tega nisem vidu... plavi zob? ali ga ima? modem? sinhronizacija z outlookom... a se da oziroma ali je enostavna?

morda sem samo jaz razočaran, ker sem prej mislu, da se da stvarca tudi primarno uporabljat za telefoniranje... js drugega res ne rabim pretirano :))))) sedaj pa spet govorim nekaj čisto kontradiktornega, a?:))))

Metatron said...

ti kr testiraj, bom mel vsj več komentarjev :)

Anonymous said...

No, da se ne bova kregala: definitivno so navade in potrebe različne.

Res pa je tudi, da si ti malo deformiran od Outlooka, pri katerem je search neuporaben. Uporabljaj malo Gmail, pa bos videl: maili organizirani v konverzacije, do njih pa najlažje prideš s searchem.

Glede klicev res nimam takih potreb kot ti in veliko neznanih dohodnih klicev, ampak se mi najboljša rešitev zdi ta, ki jo ima moj SonyEricsson: default pogled je tisti, ki ima vse klice skupaj (in ga uporabljam 95% časa), lahko pa pogledaš tudi dohodne, odhodne, zgrešene posebej.

Glede izbire omrežja in povratnice ti ne znam povedat, ker je moj še zaklenjen. Bluetooth seveda ima, zdi se pa da ni prav enostavno uporabit kot modem. Čeprav je iPhone sam po sebi zelo v redu za browsanje, priznam, da sem kar malo razočaran. Sinhronizacije z Outlookom nima, ima pa sinhronizacijo z Mac-ovim Mail.app :). Nasplošno pa iPhone ni niti mišljen kot poslovni telefon. To je dejstvo.

Ampak spet malo sam sebi kontriraš. Spet govoriš, da hočeš primarno uporabljat za telefoniranje in potem govoriš o Outlooku in modemu (pa hkrati maš interneta dost v službi :)).

Ne trdim, da je gadget idealen za vsakogar, samo zdi se mi, da si ti precej indoktriniran z Microsoftom in ne znaš čisto objektivno pristopit k oceni :)

Anonymous said...

Yeah, dare "the crusher" is back :D

dejga darc, bogokletnika :)

Metatron said...

hehehehe... tok ko sm js "pro" microsoftovski si ti "pro-ti" microsoftovski :)))) ja vem ja kaj hočeš povedat... sam sej se nisma kregala... a sma se al kaj?

point objave si pa zgrešil (oziroma priznam da sem res morda sam napačno zapisal kar sem hotel povedat)... JAZ sem bil razočaran nad telefonom... Steva pa sem pohvalu, ker je znal prepričat svet da kupujejo telefon z hudimi aplikacijami in ne da kupujejo hudo napravico z hudimi aplikacijami, ki je sposobna narediti tudi kakšen klic :)

Anonymous said...

Stevo je car

Metatron said...

stari moj... Dare ma rad "Mac-a", samo ti ga pa malikuješ :)))))))) Mal te morem zajebavat :)... ja dober govor ni kaj... a veš v čem je pa fora? To, da večino ljudi že ve (oz. naj bi) kako in kaj naj živi, dela, ljubi,... samo izvedba in realizacija je pa mal bolj problematična :)...

upam, da ni bla zgodba men namenjena, oziroma povej kaj si mislil? Ali to da moram pustit to kar delam, al da me bojo odpustili? :):):)... (upam da lahko dam smeškote zraven)