January 19, 2008

Paper cut...

or
...ali ko se res urežeš s papirjem :)

Vsak dan imam dokaj konstanten (ne prevelik) obisk bloga - vsaj google analytics mi tko pravi... ampak komentarjev pa nikakor ne spravim iz vas :). Evo pa da začnem jaz namesto vas komentirat: 1.fortka ima slabo narejen vrat pri glavi na tleh in škarje so na takem mestu, da ne pridejo do izraza, pa še listov ni nikjer, da ne govorim o tem, da sem roko s katero držim škarje popolnoma napačno popravu, ko je bla preosvetljena. 2.fotka ma pa položaj vrata na trupu tko čudno, da zgleda preozek, tudi moja desna noga ni v dobrem položaju, pa še prsti s katerimi držim papir nekako niso "najboljši". Vrat pri glavi na tleh pa je prekratek. A še najde kdo kakšno očitno napako?













7 comments:

Anonymous said...

Haha, super! Vsaj našel si svojo nišo: očitno ti ni tolk to fotografije kot do photoshopanja. Ampak tema je vsekakor zanimiva :)

Če pa že hočeš kritiko:
- kakšno zvezo imajo škarje s paper cutom?
- položaj telesa je čist ok na obeh, bolj me moti vrat na glavi na drugi sliki. Samo en blur je, ni ravno realistično (če si na to ciljal).

Če pa hočeš videti kako zares zgleda prerez človeškega telesa na točno določenem mestu pa priporočam Visible Human Server

maja said...

copy paste. :)

Metatron said...

:) hehe... hvala obema za komentarje

- škarje in paper cut? Na prvi fotki čisto nobene :)... prvo sem naredil to fotko pa sem ji hotel dat naslov Nesreča pri delu pol pa sem jo gledal in sem vidu da bi moral nekaj dodat kar sem pač že delal s škarjami. Potem ko sem dodal papir, ki bi ga kao rezal pa sem se spolnu naslova paper cut. Pol me je pa "vrat" na drugi fotki tok MOTIL da sem dal še prvo fotko gor :)

Na kaj sem ciljal? Pravzaprav na nič konkretnega... samo sem se narobe izrazu(kot vedno). Mislu sem pač če vas še kaj moti... kompozicija, temnost fotke...

Drugač pa ja... ta bulr je sila razmer... ne znam bolje... da bi pa tko natančno naredil kot si mi ti predlagal z atlasom???? Hmmm to je pa že znanstvena fantastika :):) razen če copy+paste iz atlasa naredim :)

Drugač pa če izdam še napako na prvi fotki... obris glave je na "telesu" še zmeraj viden... ko sem fotkal sem imel zraven prižgan TV fotoaparat pa na manual... pa je svetlost 2 fotk, ki sem ju združu različna.

maja said...

kaj ko bi ti mal manj kompliciral. :)))

Metatron said...

ta bo pa težka :)... meni je že v srednji šoli rekla prfoksa zmeraj za matematiko ko mi je vračala test, da za mene velja... zakaj bi nekaj naredil enostavno če lahko zakompliciraš :)... čista resnica, prisežem :)

pubec said...

to si se pa spet fajn namučil :)
tvoji mami pa lahko povem, da ne kažeš posebnih samodestruktivnih znakov, lahko bi rekel, da se znaš veselit malih stvari, npr pir, župa pa ocvirki so čist dost :)

Metatron said...

:))))) grumpi!!! samo kako so mi pa dans sedli!!! So bli tko dobri, da bi jih lahko sedaj kr z žlico jedu!!!

si me pa tko opisu, da bi kdo mislu, da o mojmu fotru govoriš "pir, župa pa ocvirki" :))))