January 26, 2008

Rekreacija

or
Zadnje čase ko se je vreme tako obrnalo kot, da bi bila pomlad, imam pa nenormalno energije. No morda je to posledica tega da se zadnje 3 mesce kar redno rekreiram. In bolj kot se, več energije imam. Ampak sedaj ko je pa soncec prišlo na plano pa v meni kar vre, brni... ta energija... tko nekako imam občutek, kot takrat ko si pod daljnovodom in čuješ kako korona okoli vodnikov prasketa.

No danes je bil spet en lep sončen dan... sicer malo bolj mrzu od prejšnjega tedna ampak vseeno. Dopoldan sem šel na 2 in pol urno potepanje po hribčkih okoli Slovenj gradca (oziroma po poti domače obrti), po kosilu sem moral it pa še na Uršljo goro... no malce prepozno sem se odpravil, tako da čisto zadnjega dela nisem premagal, ker bi se sicer vračal po temi (brez svetilke...), ampak je bila pa spet 2h hoja v klanc in pol... pa tud tempo je bil pošten :)... skratka fotke so od danes:

Dopoldan - žaga













Dopoldan - sveti jurij













Dopoldan - sveti jurij in "test" leč :)
















Popoldan - termoelektrarna šoštanj in njena prostorska umestitev












Popoldan - kapelca











še enkrat











Popoldan - še en "test" leč :)















Za razliko od Uroša mi je pasalo, da ni bilo snega :)

3 comments:

maja said...

6 in zadnja sta ful hude. v bistvu vse.. pa ta s cerkvico in letalom. good job. najbolj 6, res fina..

cheers, m

Metatron said...

hvala, hvala... a v mislih imaš "6.jpg" fotko al pač šesto povrsti?

maja said...

ja, 6jpg. ful je fina. :)