June 25, 2007

When my guitar gently whisps

or

14 comments:

nadangel said...

uf, si me spomnil, da bi morala kaj kitaro v roke prijet ...

Metatron said...

ja moja herica je tud danes po 4 letih spet prijela kitaro v roke... pa jo moram pohvalit... sem presenečen da po takem dolgem času tko dobro igra... bota morali naredit bend :)

nadangel said...

eh, jaz še začela nisem vredu ... mogoče bom za začetek vokal :)

Metatron said...

no super... njen vokal ni njena najmočnejša vrlina :)

maja said...

dobr tole shaky s koncem kitare ... (sej to ni PS?). :)
jaz sem lohk sopran. :)

Metatron said...

ne, ne ni PS... tokrat me je zanimalo ali lahko naredim fotko, kjer ne bo čisto nič v fokusu in da bo "gledljiva"... Hera je "meglena" zaradi globinske ostrine... ostril sem na kitarin vrat... potem pa čakal da je zašejkala vrat kitare

Metatron said...

aja še glede benda... odlično, pa imamo nov slovenski ženski trio,....jejjj

Anonymous said...

jst mislim, da se da iz tega en fajn biznis potegnt...me pojemo kot trio na porokah, pubec pa metatron pa fotkata.
lahko tudi na pogrebih, sam mam samo en komad nastudiran (Knocking on heaven's door) :)

Metatron said...

dobro! Samo po mojem bo pa tko: vi pojete, pubec fotka, js pa vas prodajam... Povedat moram še to (če želite imet velike dobičke), da od pubeca, kot fotografa ne pričakujem kaj drugega kot to, da bo na eventih trezen, od vas treh pa da imate minice max dolzine 15 cm in majice z izrezi do popka :) (tako na porokah kot pogrebih)

maja said...

kok bomo pa plačani za tole? :P

Metatron said...

odvisno kok kratke bodo minice in kok bote skakale po odru :)

pubec said...

če bojo babe bend, jaz foto, bi ti lahko bil konstantno ženin - pa pozabi pogrebe, v ločitvah je gnar!

maja said...

pubec, metatron ... vidva nista resna! :)

Metatron said...

upam da res ne... moj življenski cilj... nikoli se ne smem zresnit... for ever young... pa to :)