June 13, 2007

Črnilo

or







Včeraj sem se lotil fotografirati madeže črnila v vodi. Pripravil sem si vse... improvizirane odbojnike in kao šotorček ter celo deflektor za fleš. Postavo stativ in začel fotkat... na koncu ko sem vse pospravil sem ugotovil, da sem cel lubi čas delal en "feler", ki ga tudi PS ni mogu odpravit :) Pol se mi pa ni dalo ponovit vaje. No fotke ne dajem gor zaradi njihove "lepote" ampak zaradi tega, ker so se pojavili zanimivi vzorci v katerih vidim določene stvari. Me prav zanima ali jih tudi kdo drug...

12 comments:

Anonymous said...

ej ni mi jasno kako mas ti cas za take oslarije. Kolkr vem mas za delat doktorat!. Ko sem ga jaz delal eno leto se prdnit nisem mel cajta.

A si ti res tak car?

Metatron said...

eni so pač bolj učinkoviti pri svojem delu... kar nekdo dela 8 ur lahko nekdo naredi v eni uri... :)

Drugač pa: samo delo in nič uživanja te naredi malce preveč zamorjenega ;)

pubec said...

jaz vidim hero, ki pleše :)

maja said...

jaz pa na ta zadnji slona. :) sicer mi je pa najboljš predzadnja..
btw: če maš preveč časa, lahk še men diplomo spišeš?

Metatron said...

@pubec: ti fleki so nekako tako kot Rorschach-ovi madeži -vidiš kar si pač želiš. A to pomeni, da cele dneve fantaziraš kako moja hera pleše???? :)))

@maja: samo če ti ustreza naslov: Uporaba PS-a v fotođurnalizmu :)))

Drugače pa js na predzadnji vidim enga "kitajca", v slamniku, ki je oblečen v ohlapne cunje v "pretepaški" pozi.

še enkrat @maja: Sem mislu da boš kot ženska vidla bolj samo "del" slona oziroma rilček :)

nadangel said...
This comment has been removed by the author.
nadangel said...

jaz sem ga...again :) Samo si nisem upala takoj na začetku napisat, da ne bi kdo mislil, da samo na to mislim :)

Metatron said...

@nadangel: ko sem to fotko naredil sem se takoj na tebe spomnu (in tvoj pogled na fotke:) )... sem si reko, to pa moram dat gor samo zate... pa da vidim kaj boš vidla:) Samo zate sem jo še obrnu na glavo... da bo ja očitno :) pa vidim, da tud če bi jo pustu v originalni obliki bi ti še zmeri isto vidla :)))))) mal te moram hecat.

Pa sem se že spraševal zakaj tako dolgo nisi komentirala... sem si mislu pa kaj a ni očitno? :)

nadangel said...

no, vidiš, nisem te razočarala... Juhu jaz!

maja said...

v redu bo ... torej, kdaj mi oddaš? :)

Metatron said...

@maja: a lahk rečem, da sem se samo malo šalo :)))

@nadangel: ja, ja ... nisi razočarala... pridna :)

maja said...

hej, ne morš tko ... :)