June 20, 2007

Nezaželjen

or

10 comments:

pubec said...

Se vidi, da nisi bil pri Nedeljkoviču, ki te že prvo uro regulacij nauči, da željena vrednost ne obstaja, želeno vrednost pa si prizadevamo doseči...
No, sicer malo offtopic, ker na blogih pišemo itak vsi glihkaksenamzlubi, ampak tisti j dela preglavice tudi mnogim profi piscem, vključno z veleumnimi znalci s portalov kot so 24ur, Siol ipd. (poglej včerajšnje prispevke, če se ti da), tak da bi bil to moj prispevek na tvoji poti izobrazbe.. ;) u, kak sn zabluzo.

Metatron said...

starega psa novih trikov učit... nima smisla... al pa starih trikov, ki jih nikakor ni mogel osvojiti že v preteklosti. Če nebi bilo spelčekerja v vordu bi bila vsa moja dokumentacija (tukaj mislim predvsem službeno), ki jo oddam porazna. Meni delajo jeziki že od nekdaj probleme - materinščina ni nobena izjema.

Dokler bloger ne bo imel spelčekerja se boš moral prebijati skozi vse moje pravopisne napake :)))

Ampak beseda "Nezaželjen"... hmmm v SSKJ ne obstaja. Ne obstaja niti brez J-ja.

Obstaja pa željen, zaželjiv ...


OK vem tud js sem sedaj zabluu in se verjetno še bolj osramotil :)

nadangel said...

No, da razčistimo: pravopis je pri tem zelo jasen: pravilno je zaželen, brez j!

PIŠE TAKOLE:
zaželjen -> zaželen
IN ZA ZAŽELEN PIŠE:
zaželen -ena -o; bolj ~ (e e e) ~ gost;
ne biti ~ pri oblasteh

Me pa veseli, Pubec, da si opazil ... se vidi, da pišeš diplomo :) Sicer pa, Metatron, nič se ne sekiraj ... včasih smo pisali zajedalci in so se eni mučili s prebiranjem trdega l-ja, ko bi se moralo prebrat kot v. Danes pa se v mnogih rečeh približujemo varianti "piši kao što govoriš" in je npr. po pravopisu zdaj prav zajedavci ... Eh, narobe svet! Pa glih komaj smo se navadli na zgoščenke al tlačenke al kar koli (tudi to se baje piše narazen) že...

Metatron said...

js pa še zmeraj in to vsak dan pišem zajedalci z l-jem :)))))

Vidva sploh ne vesta kako sta sedaj mojo mamo osrečla... zdaj bo pa pri naslednjem obisku, ko bom prišel domov, govorila: "Vidiš, jaz ti že celo življenje govorim, da moraš bolj pazit na pravopis. Zdaj te že na blogu zajebavajo." :)))))))

pubec said...

saj ni problema, včasih je bolj pomembno, da sploh kaj napišeš, kot da si tiha rit. ponavadi (al po navadi ?) se pri bloganju ne obremenjujem preveč s tem, zato sem ti pa tudi tako previdno to napisal. če pogledaš moje komentarje, boš videl, da najdeš še veliko spahedrank, ampak, med pisanjem diplome sem ugotovil, da sem za marsikaj v dvomih, kar je bilo včasih cristall clear. Malo so krivi blogi, malo pa prekleta nova brezvezna pravila, ki skrbijo za to, da ni Slovenca, ki bi znal slovensko.
ajd, serbus, te pa fajn bodi, pa hero kušni.

Metatron said...

ah pubec..."zato sem ti pa tudi tako previdno to napisal" ... no, no, no. Mislim ti pa res ne rabiš "previdno" pisat na tem mojem blogu... menda se pa ja tk poznamo, da nam ni treba pazit zdaj kaj napišemo. Je tko in tko tukaj vse skup ena velka zajebancija, pa hiša polna smeh...

Hero bom poljubu ti pa dej svojo nadangelco, ki po novem tk fino diši :)

nadangel said...

@pubec: po navadi :)
@metatron: hvala za lupčke, upam, da jih res dobim...pa da ne bo kake pomote...blogi naj bojo taki ko smo mi...kak govorimo pač govorimo...prav je, da se kuj vidi s kerega konca smo...

maja said...

Luškana je tale z golobčki. Slede pravopisa pa ... je kdo opazil, da se reče v prevodu nevemkoga zdej na blogspotu "postu" spletnik.

Metatron said...

to da so mi blog poslovenili je pa katastrofa.... me je kar na rit vrglo... pa ne zato, ker bi bil mahnjen na pravopis ampak ker nikakor ne kapiram slovenščine na PC-jih (in drugih podobnih napravicah)... sem čist zgubljen :)

maja said...

aneda no.. mislim, tole je pa všek. morm mojo profesorco k se s temi neologizmi prašat, kaj meni o tem. ker zdej, kot razumem je blog spletnik ...