June 07, 2007

Portret študija

or



8 comments:

Anonymous said...

brez veze

Metatron said...

čist možno... a lah poveš še zakaj?

Lenart Senica said...

Malenkost bolj v levo, drugače pa čisti presežek.

maja said...

se strinjam z lenynom

Metatron said...

Hvala obema za pohvalo in predlog izboljšave. Očitno potem eno od "pravil", ki sem jih prebral ne deluje tako dobro kot pravijo :) ... nekje je pisalo, da za doseganje malce drugačne kompozicije poizkušaš "spremeniti" pravilo tretin... namesto da objekt postaviš na "črto", ki predstavlja tretino, postaviš objekt v kvadrate, ki pri teh črtah nastanejo.

Lenart Senica said...

Hmm, ja, morda bo držalo, ampak tukaj bi želel še malo na desni, ker je zame komolec enostavno preblizu roba. Ako bi bila roka v neki drugi pozi, bi sama postabitev modela verjetno odgovarjala. Tako pa mi manjka par mm.

Lp;)

maja said...

ti kr posluš lenyna ... on že ve. jaz vse po feelingu, zato mi pa skoz očitajo, da mam težave s kompozicijo.

Metatron said...

@lenyn: hvala,... evo točno take pripombe sem si želel - sedaj vem kaj je narobe in upam, da bom to odpravo na naslednjih fotkah.

@maja h: verjemi, da ga poslušam... oziroma berem in upoštevam