May 21, 2007

Zvito telo

or
Ko gledam vse svoje poste za nazaj, so si vsi bolj ali manj podobni. Na fotkah poizkušam doseči neko klasično kompozicijo (ker mi kakšne druge nikakor ne gredo od rok). Se mi zdi da se kar naprej ponavljam in da je že vse bilo videno. Ta vikend je iz čistega dolgočasja nastala ena mal bolj čudna serija. "Študija telesnih delov" in njihova deformacija. Mogoče je mal čudna - ampak je pa nekaj drugačnega...








Stebri




































Ustnice




















Dojencka
















Sponka za lase




















Rakovica 1











Rakovica 2













































Usta





























































































Oči














Ustnice







































Avtor




















Buča




























Srce (s krili)



















Ustnice













19 comments:

nadangel said...

Svetovno!!!! Zis aj lajk...

maja said...

uau. kako si pa to naredil? zanimivo.
ja, paše kdaj čist neki druzga. :)

Metatron said...

jejjjjj.... js sm pa mislu da me bodo kritike čisto raztrgale - da sem psiho al pa kaj podobnega, da je navgravžno...

No kako sem naredu: prvo spraviš punco zvečer samo vn na žur... tako, da ti potem doma postane mal dolgčas, ko nimaš kaj počet in pač fotkaš svoje noge na kavču medem ko gledaš TV. Pol te prešine, da bi imel črno ozadje - da nebi blo motenj na sliki in da lažje potem obdeluješ. Ker nimam studija in raznomarnih zaslonov, niti črnih brisač, od bejbe črne hlačke so pa tko drobne da mi kot zastor kaj malo koristijo :))). Vzameš edino črno stvar, ki jo imaš v sobi - torbica od laptopa in na njej slikaš noge in roke. Najtežje se je zvijat, ko slikaš podplate in poskušaš vse to imeti na črnem ozadju (pri tem se je treba zavedat, da mam podplate skor večje kot je torbica ) :))))

Evo tako... a sem ti odgovoril maja:))? Sej vem da ne...

Zato pa potem vzameš Photošop - narediš ozadje povsem črno in cropaš zadevo tako, kot imaš filin da bo potem ko zrcališ sliko zanimivo kombinirana.

Postopek:
- crop
- "copy" celotnega layerja
- povečaš "canavas" (mislim da se tako piše v ANG) v smeri, kamor boš zrcalil (višina ali pa širina)
- narediš "past"
- poravnaš
- free transform - potegneš fotko "naokol"
- združiš layerja in nastaviš curves ter levels
- po potrebi še enkrat cropaš

nadangel said...

kakorkoli si že to naredil, ni razloga, da bi te raztrgali...ampak! Mene zanima predvsem druga fotka z naslovom stebri ... a je to to, kar mislim, da je :)?

Metatron said...

@nadangel: ne vem kaj ti misliš da je :))))) (ampak se mi pa dopade tvoj način razmišljanja)- tokrat so slikani samo prsti na rokah in nogah. Kazalec in mezinec - ostale prste sem skril, potem pa cropal tako, da je odrezanega pol kazalca in zrcaljeno.

Metatron said...

aj¸a sem pozabu napisat, da je najprej zrcaljeno na levo potem pa še navzdol. Neke fotke majo več zrcaljenj

nadangel said...

Ej, ampak sem že mislila, da se razkazuješ!!! Dobra asociacija, priznaj!

Metatron said...

šele ko si me ti opomnala na to možnost. Morda zato ker sem js točno vedu kaj je gor pa zato nisem vidu... ampak js še zmeri ne vidim :) bolj me asociira fotka 4 na podobno zadevo... pač ti si punca pa vidiš stvari malenkost drugače kot mi moški :)

nadangel said...

ne, ne, stebri z malo domišljije zelooooo spominjajo na tiste reči, ki jih mamo predvsem punce rade :)

Metatron said...

ja, ja :) sej js isto pravim. Ti vidiš na drugi fotki to kar punce rade vidite js pa na četrti tisto kar fantje radi vidimo... drugač pa je tko, vidiš tisto kar hočeš videt... ko smo hodili po Sarajevu, smo moški vidli minaret kot flašo, ženske so pa vsakič težko slino požrle ko so "ga" zagledale :))))) (uni madeži, ki jih uporabljajo psihologi, kaj so že rošejevi...?)

nadangel said...

ja, dokler nam domišljija dela, je še dobro...

Metatron said...

samo kot info: še preden je včeri zvečer Hera prebrala tvoje komentarje nadangel, se je tud ona ustavla na tisti "tvoji" fotki in me vprašala kaj hudiča pa objavljam...:)

nadangel said...

no...sem ti rekla :)

maja said...

hahaha.. sej ni treba tko podrobno - uno, kako prideš do motiva. bom enkrat poskusla, ko mi bo res res dolgcajt. :)

Metatron said...

vem, da te ni to zanimalo samo sem pa za foro napisal... očitno mi je blo tud v službi dolgčas :)

maja said...

blagor enim. :) eni mormo delat ...

Metatron said...

ti fotkaš za delo (saj tako mislim, oziroma sem razbral iz blogov)... to je pa bolj "ljubezen" kot delo :))) pri tem pa se ne trpi ;)

pubec said...

dej krenker ne razlagaj preveč tehnike. tiho bodi, pa pošlji na emzin in šele, ko dobiš nagrado, jih zajebi, pa povej, da je fotošop. do takrat pa insistiraj, da je na čb filmu, pa da si ga razvil s podaljšanim časom,pa s kamero, ki so jo nemci pustli na vašem podstrešju, ko so iskali partizane...
zgleda pa fajn, samo ne vem, kak lahko babe fakiča zamenjajo s kurcom. ga očitno premalokrat fasajo al ka?

Metatron said...

ja pubec, sedaj mi poveš ko sem vse to že javno objavu... drugič me moraš prej posvarit, da kaj takega ne smem izdajat :))) po mojem ne premalo ampak preveč - pol majo pa samo to sliko pred očmi :)