May 11, 2007

Parkingi

or


Evo kako je ženska lepo hladnokrvno parkirala na cesti, ki je že tako in tako ozka (no zato ker večina ne pozna širine svojega avta in se potem bojijo v štric pelat) in u iber prometna in so na njej zamaški že brez takšnega parkiranja, ter odkorakala stran.


Kod dodatek temu: enkrat sem razmišljal, da bi si vzel dopust in se postavil zraven parkingov za invalide (v centru al pa pri velikih trgovskih centrih) in fotkal vse tiste bedake, ki tam neupravičeno parkirajo (direkt u faco) potem pa na A kanal unmu modelu ko vodi oddajo Svet pošiljal - pa naj jih kaže.

9 comments:

nadangel said...

1. eni pač ne znajo bočno prakirat...saj ji ne moreš zamerit...po moje od vsega silnega sala še glave vredu ne more obrnit...
2. brezveze zapravljat čas s čakanjem na one, ki parkirajo na invalidih...naredi tak kot jaz. Vsakič, ko koga vidim (še posebno veselje imam z mičnimi gospodičnami in wannabe tipčki v BMW-ju), ga prijazno vprašam, če ve, da zaradi njega invalid ne bo mogel v trgovino...In jih najbolj zjebe...

Metatron said...

kokr pogosto se parkira na teh mestih mislim, da nebi prav dolgo čakal. Ampak si pa zadela njihov opis - čisto zmeraj so pičkice v štiklih in wannabe luzerji.

Da bi jim pa težil pa ne vem no - zadnjič sem se z enmu spiču, ko se je vrinu na "moj" parkplac - pol ga je strah ratalo pa mi je rekel zakaj ne prkiram na tistem zraven (ki, je bil za invalide), pol ko sem ga pa še zaradi tega nazmerjal kak idiot je se je pa čisto usral in skor v jok padu. Kljub temu mislim, da nisem dosegu ničesar - samo riskiral, da bi jih fasu (če bi namesto njega naletel na kakega psihota) :)

nadangel said...

ja, vedno tvegaš, da jih fašeš...ampak jaz postajam že prav pogumna, ker se moram vsak dan znova na biciklu v mesto borit z vozniki, ki mislijo, da ne obstajamo. In ja, so mi tudi že grozili, da jih bom fasala...Pa si itak ne upajo...čikeeeen!

Metatron said...

Pa ne morm verjet - a bejbam tud težijo al kaj... neverovatno. No, sej kolesarji so pa tko in tko ogrožena (to mislim na nevarnosti, ki pretijo na vas) vrsta takoj za pešči - ki jih pa vi kolesarji strašite in preganjate (ker se ne vozite po kolesarskih pač pa po pločnikih) :))))

nadangel said...

ja, tudi punce maltretirajo...glede pločnikov pa ni čisto res...pešči nam kravžlajo živce, ker se ne zavedajo, da je tam, kjer je rdeča barva, kolesarska proga in sitnarijo, če jim pocinglaš...ja, tak je vsakemu svoje: avtom cesto, kolesarjem steze in cesto in pešcem siv! pločnik...Hvala za razumevanje...

maja said...

jah, sej to preverjanje preparkiranih mest invalidov so novinarji že večkar obdelovali. sam tega nikol ni preveč..

kar se pa tiče parkiranja, je LJ nočna mora

jaz sem za rolanje.. :) itak te pa vedno motjo uni, ki niso to, kar si ti.

če si pešec te irirtirajo uni na rolerjih, v avtu, na kolesu ...
če si v avtu pa kolesarji, rolarji, busi, vlaki ...

in tko naprej. :)

Anonymous said...

Krenki ti loh pametiješ k ti bočno vedno bejba parkira!

Ko boš čakal kretene k parkirajo na mestih za invalide me poklič pridem še jaz brez fotoaparata z palico al pa raje enim kledivom.

nadangel said...

@maja h: ja, maš zelo prav...to je pač hjuman nejčr (mislim to, da ne maramo tistega, kar nismo mi :))

Metatron said...

@maja: mislim, da si zadela bistvo.

@poldi: ti maš v roki bejzbol palco, js delam pa potem fotke befor in after :)