October 06, 2007

Pikniki

or

... evo sem bil na enem pikniku, kjer je blo u iber ljudi... pa se mi zdi, da sem bil skoraj edini če ne čisto edini, ki je bil brez otrok... Pa porečete, kaj zato pač taka družba... ja vsi so bli moj letnik ali pa celo mlajši... Potem pa je sledil ta teden še drug "piknik", ki sta ga organizirala sodelavca... pa so prišle zraven tudi žene in otroci... hmmm... tokrat res nisem bil edini brez otrok... ampak dosti pa ni manjkalo... pa kaj, porečete znova... ja to da je kolektiv v povprečju tko star kot jaz!!! Staramo se :)...

... Aja fotka je iz prvega piknika... od prijatla punca... imena si nisem zapomnu, vem pa da je iz Izraela... Začuda nisem veliko fotkal tako, da so fotke klasične, tale s soncem skozi krošnje edina izstopa.

2 comments:

Roman said...

Ja boš pa glede tega moral kaj ukrenit da se ne boš počutil tako tujega na podobnih piknikih.

Upam da še znaš :) 1 mesec je dolga doba. Al pa zdaj ni nc drugace.

Metatron said...

:) dolga doba ja... :) Pa sej mam še mal cajta... a ne?