October 10, 2007

Še malo zelene barve

or
Spokojnost














V senci

4 comments:

Anonymous said...

Pri prvi bi en mladič pasal, ki bi dirjal po hribu navzdol. Je pa lepa zelena.

Metatron said...

njihovo število in položaj pa nisem mogel nadzirat :) Že tako sem čakal kakšnih 15 do 20 min da so se tako postavili... potem sem pa obupal... ker nikakor niso bili postavljeni tako, da bi bili "vsak zase"... zmeraj se je vsaj en skrival za drugim... ko pa sem se jim hotel približat pa so se malenkost oddaljili... pol pa unga hriba (krivulje) nebi ujel v objektiv :)... ja bi mogu js met kr več potrpljenja za realizacijo ki jo predlagaš

Anonymous said...

Verjamem in prav občudujem psihote, ki ure in ure čakajo. Tudi jaz hitro obupam.

Metatron said...

ja sam njim je to po mojem služba... sem zadnjič bral v Practical Photography o fotkanju pokrajine... stari celo znanost naredijo iz tega... priprave pa vse to... jah... zato pa majo tko dobre fotke... js vse to vzamem bolj ljubitelsko...