August 25, 2007

Petek

or
Kaj naj rečem en zanimiv dan... Grem zjutraj v službo in nič gneče na cesti. Lj je drugače že zabasana in že začenjam izgubljat živce ko se vozim v in od službe. Potem grem na kosilo... spet z avtom... in spet nič gužve. Da je zadeva še bolj čudna imam iz ene strani mesta in nazaj same zelene luči... prav strašljivo je že bilo. To da sem zadel v "nagradni igri" na Lenynovem blogu sploh ni treba omenit...(fotka je e izbrana in bo počasi prispela k meni). Prvič, da sem zadel na kakšni igri... morda zato ker jih res nikoli... ampak nikoli ne igram:) Morda je pa čas da jih začnem. Ko se vračam iz službe spet nič prometa... hmmm.... sem vedu pa vedu da je blo prelepo, da bi dolgo trajalo... zvečer, ko smo bli zmenjeni, da gremo "galamo" v meso delat pa zbolim.... Aja pa v petek je na moj blog naenkrat priško 33 ljudi več kot ponavadi... seveda iz lenynovega bloga, ko je napisal, da sem zmagal... ot tega jih je blo 29 prvič na mojmu blogu.

Danes nič fotk... zakaj? Zato ker nisem na svojmu PCu. In zakaj potem post? Ker pod milim nebom nimam kaj počet...

2 comments:

maja said...

hehe. mogoče bi več doživel, če se v lj ne bi peljal z avtom. :) no, ne vem, kok daleč si.

Metatron said...

vozim se na relaciji bežigrad-vič-bežigrad... ja vem len sem :) Samo so mi trole že čisto presedle