August 21, 2007

Eno par portretov

or




3 comments:

Anonymous said...

koncno spet nekaj lepih fotk

Roman

Anonymous said...

Ok....ful časa že nisem komentirala, pa bom kr zdej dala komentar :) Prvo, ko sem pomislila - ou, fak, kdo bi lahk biu skrivnostni ugrabitelj?, me je prešinilo, da bi bil to lahko Raws. Potem pa me je kr malo streslo... Raws/Draco?! Ma neeeee....! In pol se oddahnem, ko v naslednjem poglavju izvem, da je to sam Sveti Potter. Oh! Čudovito, naravnost fantastično, potem pa se pojavi fotografija. Res, mislila sem, da gre za Draca in Harryja v nerodnem položalu, potem pa... Raws/Hermiona?! OOhhh... Moj ubogi srček je skor infarkt! Maa, kaj nej rečem! Ta zgodbica je naravnost fantastična (tko kot vse tvoje zgodbice, pač)! Nikol ne veš, kaj se bo zgodilo naprej! Ti sam nadaljuj! Lp!

Metatron said...

@anonymous1(roman): hvala

@anonymous2: ???