July 02, 2007

Smola

or
Poleg tega, da je moj svet majhen ima ta svet tudi neskalibrirane monitorje... Ok ker delam na prenosniku je svetilnost zaslona seveda odvisna od tega ali imam napajanje priključeno ali ne... zato si pač prilagodiš svetilnost... ampak da je pa svetilnost zaslona različna, ko imam PC na port replikatorju ali pa ne pa tud nisem vedu... vsaj razlika ni tko očitna... včeraj sem pa drugje gledal moj blog in videl, da imam skoraj vse fotke veliko presvetle... no nekatere so bile zaradi tega tudi malce boljše...

Sedaj približno ne vem kako moje fotke zgledajo pri vas... tko, da če vidite preveč svetle slike preprosto zmanjšajte jakost zaslona :)

14 comments:

maja said...

haha, hitro si rešil problem. :)

Metatron said...

najenostavnejše rešitve so preproste rešitve... s tem, ko si vi zatemnite monitor, js nimam nič dela :))) tko da je po tem razmišljanju to najboljša možna rešitev... vsaj zame :))))

maja said...

da ne bo kaka zahteva padla, da boš mogu jit osebno vsem zmanjšat jakost monitorja. :)

Anonymous said...

Bos moral se napisat navodila za gledanje tvojih fotk in definirat parametre:
- jakost svetilnosti monitorja
- položaj sedenja
- kot gledanja
- temperatura zraka
- vlažnost

Metatron said...

@maja: ja na to pa nisem računal :((( ... zlomka

@nika: tud o tem sem že razmišljal :))) Glavna vodila pa so: moje fotke so malce temnejše (niso čisto po "histogramu" narejene)... drugače pa bolj preprosto navodilo je, da tko dolgo znižuješ svetilnost monitorja, da ti postane slika všeč :))))) upam samo, da ti ne bo potem potrebno tko dolgo zmanjševat svetilnost monitorja, da bo na koncu 21 ali 19 ali 17 ali 15 inčev popolnoma črnega monitorja pred tabo :)))

Anonymous said...

U tole je pa bil hiter odziv.
Kaksno službo maš da si lahko nonstop na blogu. Tud jaz bi mela takšno.

Metatron said...

A sedaj sem dovolj časa čakal preden sem odgovoril :) Po mojem maš tud ti dobro službo :) je bil tud hiter odgovor :)

Služba "zahteva" da imam skoz mail aktiven... in vsak komentar na blogu mi pade not... pol pa lahko hitro odgovorim.

Drugače pa ne vem če si ravno moje službe želiš... vstajam zgodaj (ob 5h, se zgodi da sem tud pred 5to v službi), delam do večera do 18h al pa še dle.... pridem domov se najem in stuširam ter grem nazaj za PC, ko grem spat pa še zmeri razmišljam o službenih problemih... pa nimam svojega avta (vozim ga od moje drage), pa še zmeraj sem podnajemnik in nimam svoje hiše al pa vsaj garsonjere... :(

Je pa res da sedaj, ko se bliža poletje mal, mal manj dela...

Anonymous said...

Nakladaš. Glede na tvoje poste in odgovore lahko sklepam da ne delas kaj veliko drugega kot urejaš slike in objavljas in komentiras bloge.
Glede moje službe. Trenutno sem na dopustu in mam čas za take stvari. Med službo pa res ni časa za to.

maja said...

nika veš, tud če si ful bizi lahk umes blogaš. je vse stvar organizacije, hitrih prstov. na tiste par komentarejov na dan ni težko odgovorit.

Metatron said...

sem malce pregledal z analitiksom kdo naj bi bila tale nika... z zelo veliko verjetnostjo je to moj sodelavec, ki nima kaj počet pa zajebava folk u glavo in si zmeraj izmišljuje nove vzdevke,... od poldija, mami, brat, rkot, kako-zakaj,... pride par ur za mano in gre par ur pred mano iz službe...

Anonymous said...

Če delaš doktorat nimaš časa!

Metatron said...

evo pa je prišla "Nika" na šiht 3h za mano ;)

maja said...

slaba vest in lenoba je huda reč ... in vedno so vsega drugi krivi. slovenski paradni šport fovšija tud kdaj zraven pride. sej razumeš metatron, kaj hočm povedat ...

Metatron said...

vem vem kaj misliš... sam sej ni taka panika... gre za interno šalo, ki jo je pač nerodno prenesel na blog :) drugač je čist cool dečko :)