July 09, 2007

Pogled...

or


... iz okna.

6 comments:

maja said...

ko boš nehal s tem fdvjem strašit ... ti bom zelo hvaležna!!! :))))

Metatron said...

:))))))))))))))) sumim, da imaš nekaj neporavnanih računov s FDV-jem :)))))))).... no sej sedaj mi jih je pa tko in tko zmanjkalo... razen par zadev iz PS je še na PCu

maja said...

ja, dva izpita ... :) pa diploma. No, sej bo..

Metatron said...

seveda bo... js sm si skoz pravu, da na vseh naših univerzah diplomira vsako leto morje študentov... in da je ziher med njimi kakšen, ki je večji kekec kot sem jaz.... in če je njemu uspelo bo tud meni... pa me potem nikoli ni preveč skrbela diploma al pa izpiti :)

maja said...

ja to je pol, k maš skor doktorat v roki ... luštn govort. :)

Metatron said...

skor.... ampak ni še pa nič rečeno... se spomnem enega primera, ko smo bli trije prijatli pa je prvi vprašal drugega, če kdaj kakšno punco k sebi "odpelje" oziroma kako pogosto. Pa je rekel drugi:"Ja, skor vsak dan. Skor ponedeljek, skor torek,...,skor nedeljo" :)))