July 10, 2007

Obdelava

or
Ko sem poslikal to krošjo drevesa sem si rekel, da bom doma poizkušal zadevo malce nadgradit v PS-u.















Vse kar je tu narejeno so malce pojačane barve. Potem me je zanimalo kako bi zgledla zadeva v ČB tehniki in dobil sem spodnjo fotko.
















Ko sem prestavljal zadevo v ČB sem s chanel mixerjem dobil po naklučju spodnjo fotko, ki se mi je zdela zanimiva za objavit.















No potem pa sem nadaljeval še z ztrcaljenjem pa sem dobu kao fraktalsko sliko in sem tud mislu da bi bla dobra za objavo.














Samo na koncu sm se pa odloču da je glavna samo barvna fotka in da ostalih ne bom kazal.... tko da sedaj glejte samo prvo fotko :))))))))))))))))))))))))))))))))))

8 comments:

Roman said...

brez veze... a res nimaš več idej!

Metatron said...

poldi ti kot kmet bi pa že lahko cenil zelene krošnje... je pa res da pa o fotkah nimaš pojma :) pa poanto posta si očitno močno zgrešil...

Roman said...

zelene že ne pa neki spremenjene v PS.

Če nisi sposoben posnet dobre fotke v naravi pol kupi drug fotoaparat. tega pa lahko daš fotru.

Roman said...

daj konc zajebancije in delat.
Za dobre fotke bos mel cajt na morju.

Metatron said...

ahhhh poldiii poldiiii... kaj nej rečem.... a ti moram cel post razložit?... ma bo predolgo trajalo.... ti razložim pri kosilu...

Metatron said...

stari mi tko delamo.... tebi cajta preveč hodi

maja said...

hehe.. hja. tretja je ql. sam zrcaljenje pa ne vžge povsod. :)

Metatron said...

@maja: ja tud men je 3 ql ampak potem ko sem gledal vse štiri (še preden sem jih objavu) sem vidu, da je samo 1 kolkrtok zanimiva (vsaj zame) zaradi barve. Za vse ostale fotke je pa treba post res dobesedno jemat... niso za objavit, ampak da sem pa lahko pokazo katere niso za objavit sem jih pa moral objavit. Absurd al paradoks? Po mojem oba:))) Vem sem spet zakompliciral.