April 06, 2007

Smejte se :)))

or


Ljudje se radi smejimo. Smeh je zdravilen - dober bi naj bil za srce, pljuča, prepono, notranje organe, za mišice prsnega koša in če je močan celo za mišice trebuha, hrbta in rok ter nog. V Indiji imajo celo smejalne šole, kamor folk hodi samo zato, da bi se smejali...

Opazil sem, da se radi smejimo tistim, ki padejo, se res "neprimerno" oblečejo,... skratka drugim. Ali se zna še kdo danes smejat na svoj račun??? Če smo tarča posmeha sami je zgodba malce drugačna... vsi postanemo nataknjeni in tečni... no ne vsi... vsaj jaz ne :))) s tem namenom sem se zmeraj delal norca iz mene :)))

Tokrat sem našel svojo fotko izpred 15 ali še več let, ko sem bil pri birmi. Pa to ne moreš verjet kak sem bil,... ko sem zagledal to foko sem se do solz nasmejal (ja pa nerodno mi je tud). Sedaj vam dajem to fotko, da se boste še vi nasmejali in si s tem "polepšali" konec tedna.

Jaz se smejim... vabljeni, da se mi pridružite :)))))))))))))))))))

12 comments:

Anonymous said...

prov luskan si bil...pa tudi vec las si imel. ah ja:)

Metatron said...

ja lasje, ja,...hmmm.... kaj je že to??? :)))

Anonymous said...

se v 15 letih nisi nč spremenu.

Metatron said...

@polde: hvala, hvala,...:)

Lenart Senica said...

hehe, zanimiva fotka:)

maja said...

ja, fine rože zraven. :) priznam, jaz si ne bi upala dati svojo najbolj debilno na svoj blog. :)

sicer pa, takali spominčki so največja vrednost fotk, ane..

Metatron said...

@lenyn: upam da te je nasmejala :)))

@majah: "zanimive rože???" A to si po svoji mami pobrala :))))))?? Pa praviš da nisi navdušena nad njimi.... No meni se bolj fascinnten zdi šopek, ki ga imam pripetega... tega so nam dali pred cerkvijo... je tko velik, da bi bla še kakšna nevesta ponosna nanjga:)))...aja pa verjemi da to ni moja najhujša fotka,... jih mam eno par, ki jih pa zagotovo ne bom dal gor :)))))

pubec said...

kaj je pa drugače kot sicer? a si pravo pripel? a ni ta od lani, ko si se zrihtal za brucovanje?

Metatron said...

Uhhhh pubec, jaz pa brucovanje... mislim da sm jih vidu res milijon samo na zadnjem ko sem pa bil je blo pa sigurno že 4 leta nazaj... uhhh... kje so tisti lepi časi...

nadangel said...

ja, definitivno ti je uspelo...nasmejat namreč! Kdo bi si mislil...ti pa birma...pa ta čupa...seka!!!

Metatron said...

Pa ne samo čupa,... kaj pa zmečkan reklc, pa bež hlače in semiš čevle,... pika na i je pa usnjena, tanka kravata.

nadangel said...

ne, itak, da si zmagal z vsem! Ampak se moram pridružit maji, da pa so rože above all...